بازدید 7157

داوربازی پرسپولیس و الاهلی عربستان مشخص شد

در حالی AFC مانینگ چینی را برای قضاوت بازی پرسپولیس و الاهلی انتخاب کرده است که این داور بازی برگشت پرسپولیس و لخویا که با پیروزی و صعود سرخپوشان همراه بود را سوت زده بود
کد خبر: ۷۲۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 10 September 2017
کنفدراسیون فوتبال آسیا یک داور چینی را برای قضاوت دیدار پرسپولیس برابر الاهلی عربستان انتخاب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از راصد، دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است که سه‌شنبه هفته جاری در ابوظبی برگزار شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این دیدار را به مای مانینگ از چین سپرد.هووا ویمینگ فا مینک به عنوان کمک اول از چین ، وانگ دیسین به عنوان کمک دوم از چین و پالیا جورج پریانگا نامال از سریلانکا به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت می کنند. 
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بازی رفت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. قضاوت بازی رفت را داوری از اردن برعهده داشت و پرسپولیسی‌ها به شدت نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشتند. قرمزهای ایران از ای اف سی خواستند داوری غیر عرب را برای دیدار با حریف سعودی معرفی کند.
در حالی AFC مانینگ چینی را برای قضاوت بازی پرسپولیس و الاهلی انتخاب کرده است که این داور بازی برگشت پرسپولیس و لخویا که با پیروزی و صعود سرخپوشان همراه بود را سوت زده بود.

داوربازی پرسپولیس و الاهلی عربستان مشخص شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار