بازدید 4405

تدوین قوانین فرهنگی جدید برای دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۲۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 09 September 2017
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با بیان اینکه پیرامون مقابله با مسئله بی‌حجابی در دانشگاه‌های آزاد از تدوین مقرراتی جدید در این زمینه خبر داد.

به گزارش تسنیم، رضا نصیری در حاشیه برگزاری مراسم شمیم بصیرت در دانشگاه آزاد نجف‌آباد پیرامون مقابله با مسئله بی‌حجابی در دانشگاه‌های آزاد از تدوین مقرراتی جدید در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: مقراراتی با عنوان حضور با شأن و شعور برای حضور در  محیط آموزشی تنظیم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال تهیه فرم برای دانشجویان نیستیم افزود: همه می‌دانند که بعضی از لباس‌ها و رفتارها در شأن دانشگاه نیست به همین خاطر باید برنامه‌ای را در این زمینه تنظیم کنیم.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعتی دانشگاه آزاد با بیان اینکه بخشی از مسیر رسیدن به اهداف، در گرو انجام کار فرهنگی است بیان کرد: به همین خاطر برای دانشگاه آزاد باید هویت دینی و فرهنگی قائل شویم و باید نظام مشخصی را برای دانشگاه تنظیم کنیم و برنامه اثر گذار و دقیقی انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ممکن است در ارتباط با مسائل مختلف سلیقه‌های متفاوت وجود داشته باشد اما در ارتباط با قرآن و عترت بیش از ۹۰ درصد دانشجویان معتقد هستند گفت: اگر مسائلی که در قرآن آمده است عرضه شود دانشجویان به راحتی می‌پذیرند و از آن‌ جا که مسئله عفاف، لفظ صریح قرآن است باید به ارزش شناسی دانشجوها در این مساله کمک کنیم.

نصیری افزود: در دوره جدید هم برای اعتلای اساتید در زمینه‌های فرهنگی و هم برای دانشجویان کار فرهنگی انجام خواهیم داد.

وی از تشکیل اردوهای جدید خبر داد و گفت: همچنین برای رسیدن به اهداف خود اردوهایی مانند اردوی شمیم بصیرت در آینده برگزار خواهیم‌کرد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان