بازدید 3353

آموزش 1200 نظامی سوری توسط ارتش روسیه

فرمانده ارتش سوریه از آموزش حدود یکهزار و 200 نظامی سوری توسط نیروهای روسیه در پایگاهی نزدیک دمشق خبر داده است.
کد خبر: ۷۲۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 07 September 2017
فرمانده ارتش سوریه از آموزش حدود یکهزار و 200 نظامی سوری توسط نیروهای روسیه در پایگاهی نزدیک دمشق خبر داده است.

به گزارش فارس، «منصور نبیح» (Mansoor Nabih) فرمانده ارتش سوریه اعلام کرده است، مربیان ارتش روسیه حدود یکهزار و 200 نفر از نظامیان سوری را در پایگاه آموزشی «الدریج» واقع در نزدیکی دمشق آموزش داده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، این فرمانده ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: «ما نظامیانی را که قرار است در عملیات آتی در پیشروی به سمت مواضع تروریست‌های داعش شرکت کنند، با کمک نیروهای نظامی روسیه آموزش داده‌ایم».

به گفته این فرمانده سوری، این گروه از نیروهای نظامی سوریه در عملیات آزادسازی پالمیرا و پیشروی به سمت دیرالزور و حلب شرکت داشته و بخش جنوبی استان رقه را آزاد کرده‌ند...نظامیان ما تا آزادسازی سوریه از چنگال تروریست‌ها به عملیات خود ادامه می‌دهند.»

وی در ادامه گفت که دوره آموزشی این گروه حدود 15 تا 20 روز به طول انجامیده و پس از آموزش هفته نخست، این نظامیان سوری به گروه‌های آموزش تسلیحات، دوره‌های تاکتیکی، مهندسی و پزشکی تقسیم شده و آموزش‌ها ادامه یافته است.

این فرمانده سوریه همچنین تأکید کرد: «این نظامیان سوری مهارت‌های تسلیحاتی خوبی دارند که می‌تواند در عملیات دفاعی و تهاجمی مورد استفاده قرار گیرد. آنها آمادگی کامل دارند تا از کشورشان دفاع کنند».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر