بازدید 4944
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: باز هم با واژگونی خودروی پراید، فوت یک هم‌وطن دیگر رقم خورد.
کد خبر: ۷۲۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 06 September 2017
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: باز هم با واژگونی خودروی پراید، فوت یک هم‌وطن دیگر رقم خورد.

سیاوش محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: ترافیک در محور هراز به سمت شهرهای شمالی فوق‌سنگین در جریان است و شاهد پس‌زدگی بار ترافیکی در این محور مواصلاتی هستیم و خودروها به مرور در حال تخلیه جاده هراز هستند.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز مانند هراز فوق‌سنگین در جریان بوده و خودروها بدون وجود گره ترافیکی به مرور در حال حرکت به سمت شهرهای شمالی هستند اما تردد به‌سختی در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز افزود: تردد در محور امام رضا (ع) سنگین است اما ترافیک در تمام محورها و شهرهایی که از مسیر جاده‌های هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) می‌گذرند، بسیار سنگین بوده و پس‌زدگی ترافیک وجود دارد.

محبی در خصوص اینکه آیا حادثه خاصی در محورها رخ داده یا خیر اظهار کرد: متأسفانه عصر امروز یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین در محور فیروزکوه حدفاصل شهرستان دماوند، واژگون شد و یک خانم در این حادثه جان خود را از دست داد اما دو سرنشین دیگر خودرو دچار مصدومیت جزئی شدند.

وی در خصوص حضور رئیس پلیس راهور ناجا در حوزه شرق استان تهران گفت: سردار مهری در ادامه طرح‌های تابستانی از محور هراز، فیروزکوه و همچنین از اتوبان تهران - پردیس بازدید و توصیه‌هایی مانند عدم سرعت، سبقت و همچنین مدیریت زمان سفر را ارائه کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با توصیه به مسافران اظهار کرد: این روزها مسافران باید مدیریت زمان سفر را جزو اولویت‌های آغاز و پایان سفر قرار دهند.

محبی افزود: رانندگان در چنین شرایطی، توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه را مدنظر قرار داده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کرده و از انجام تخلفات حادثه‌ساز، حرکات مارپیچ به‌خصوص عبور شانه خاکی جاده‌ها جداً خودداری کنند.

وی ادامه داد: در طرح تابستانی و طی روزهای آتی، نیروهای راهور به‌صورت 100 درصدی و شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل قرار دارند و با تیم‌های محسوس و نامحسوس در محورها با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان