بازدید 3322

نتانیاهو به آمریکای لاتین می‌رود

کد خبر: ۷۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 06 September 2017
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفری پنج روزه به منطقه آمریکای لاتین از کشورهای آرژانتتین، کلمبیا و مکزیک دیدار می کند که این نخستین حضور نخست وزیر این رژیم در منطقه خواهد بود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده از 11 تا 15 سپتامبر (20-24 شهریور) به منطقه آمریکای لاتین سفر می کند.
 
نتانیاهو در این سفر که نخستین سفر نخست وزیر این رژیم به این منطقه است، از کشورهای آرژانتین، کلمبیا و مکزیک دیدار کرده و سپس برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک خواهد رفت.
 
وی علاوه بر ملاقات با سران این سه کشور، با هوراسیو کارتس رئیس جمهوری پاراگوئه نیز در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین دیدار می کند.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آرژانتین در مراسم یادبود کشته شدگان انفجار در سفارت این رژیم در بوینس آیرس در سال 1370 و همچنین در یک مرکز یهودی در همان شهر در سال 1373 شرکت خواهد کرد.
 
به نوشته فرانس پرس، اسرائیل همواره به دنبال متحدانی است که با جلب رای آنها در سازمان ملل از فشار بین المللی بر این رژیم به دلیل اشغال سرزمین های فلسطینی بکاهد.
 
رژیم اشغالگر قدس همچنین یکی از فروشندگان عمده سلاح به منطقه آمریکای لاتین است و حجم صادرات سلاح از این رژیم به این منطقه در سال 2016 به 550 میلیون دلار رسید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها