بازدید 10030
۵

حکیم:تبریک‌به‌مردم‌سوریه،ازبهترین‌تیم‌آسیاامتیازگرفتیم

کد خبر: ۷۲۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 05 September 2017
سرمربی خوشحال و موفق تیم ملی فوتبال سوریه در پایان بازی حساس و تاریخی تیمش گفت: به مردم سوریه تبریک می‌گویم.

به گزارش تابناک ورزشی، ایمن حکیم پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل ایران و راهیابی به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: تبریک می‌گویم به مردم سوریه. از تک تک افراد تیم که عزم و اراده در وجودشان بود تشکر می‌کنم. آنها نشان دادند تمام توان خود را برای برد گذاشته بودند و ما هم با وجود سختی‌هایی که کشیدیم توانستیم این نتیجه را بگیریم و خوشحالیم.

وی اضافه کرد: قبلا هم گفته بودم ایران بهترین تیم آسیاست و امروز هم مقابل ما بهترین بازی را انجام داد، اما بازیکنان ما هم قسم شده بودند که به این نتیجه برسیم. مهم‌ترین چیزی که در بازی ایران دیدم این بود که آنها قدرت و شأن و شخصیت خود را حفظ کردند و ما هم خوشبختانه توانستیم نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم.



ایمن حکیم

به خواسته های خود در ایران دست پیدا کردیم
 از همه بازیکنان تشکر می کنم که با اراده در زمین ظاهر شدند. من به این نتیجه رسیدم که تک تک بازیکنان روحیه برد داشتند و امروز می خواستند نتیجه لازم را بگیرند. با تمام سختی هایی که داشتیم، با کمک خدا و با رعایت تمام مسائل فنی به این مهم دست پیدا کردیم. بازی بسیار سنگینی داشتیم اما نتیجه لازم را گرفتیم. تیم ایران بسیار قوی هست اما با لطف خدا با برنامه هایی که داشتیم به خواسته خود رسیدیم. ایران بهترین بازی را برابر ما انجام داد اما خوشحالم که نتیجه گرفتیم و خدا را شکر می کنم.
 
وقت کشی نکردیم
من وقت کشی بعد از گل اول ندیدم. ما می دانستیم ایران به ما گل خواهد زد و برای این موضوع آماده بودیم. ایران بهترین بازی خود را انجام داد. می دانستیم که گل های زیادی در پیش است و برای این موضوع آماده بودیم. ایران تیم بزرگی است اما ما هم برابر ایران در کشور ایران نمایش خوبی داشتیم و به خواسته های خود دست پیدا کردیم.
 
از جدیت ایران تعجب کردم
مرحله اول را رد کردیم و برای آینده برنامه داریم. ما سخت ترین راه را نسبت به دیگران داشتیم. ما 10 بازی خارج از خانه داشتیم و شرایط برای ما بسیار سخت بود اما کار مهمی انجام دادیم. دیروز هم گفت ایران تیم بسیار خوبی است و بازی خوبی ارائه داد. ایران خیلی قوی ظاهر شد و من از این موضوع تعجب کردم.
 
ایران از استرالیا و عربستان قوی تر است
برابر ایران بازی خوبی انجام دادیم و می دانیم که می توانیم برابر استرالیا و عربستان نیز این نمایش را تکرار کنیم. ایران از دو تیم قوی تر بود و ما می دانیم که می توانیم هر دو تیم عربستان و استرالیا را مغلوب کنیم. یک ماه وقت داریم و می توانیم در این مدت برای این دیدار آماده شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حالا استرالیا یا سعودی سوم می شوند امیدواریم جلو آنها هم اینجور با تعصب بازی کنید.چقد داور مماشات حال بازیکنان خشن شما کرد حداقل باید2نفر از تیم سوریه اخراج می شد فوتبال بود یا کبدی؟
این بازی گاوبندی بود
ننگ بر کسانی که تبانی کردند
تبانی
با سلام

بازی ضعیف دروازه بان ایران باید به نقد کشیده بشه. هر دروازه بان حتی تیم دبیرستانی هم میدونه که باید در نود ثانیه مونده به پایان بازی بازی را آروم کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار