بازدید 4097
۲

زنان ما نسبت به کشورهای منطقه وضع بهتری دارند

کد خبر: ۷۲۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 05 September 2017
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: قطعا وضعیت بانوان کشور ما در مقایسه با خیلی از کشورهای منطقه بهتر است ولی مشکلات زیادی نیز وجود دارد که با برنامه ریزی و سیاستگذاری درست و با سرمایه عظیم اجتماعی موجود برطرف می شود.

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار دوشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح نخستین خانه تشکلهای اجتماعی غیردولتی خراسان رضوی در مشهد، افزود: بسیاری از زنان ایرانی در شوراهای شهر و سطوح مدیریتی کلان جامعه حضور دارند و نمی توان از این نظر وضعیت آنان را با کشورهای اطراف مقایسه کرد.
 
وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد حتی می توانند با دادن پیشنهادها و نظرات خود در زمینه سیاست ها و برنامه ریزی های کشور، تحولات اجتماعی را رقم بزنند، گفت: این سازمانها و تشکل ها با خلاقیت و نوآوری خود تغییراتی در سیاست ها به وجود می آورند که به بالندگی جامعه کمک می کند.
 
وی اظهار کرد: دیده بانی و شناسایی معضلات و مشکلاتی که وجود دارد و رصد، ارزیابی و کمک برای حل آنها و رفع کاستی ها از دیگر مواردی است که تشکل های غیردولتی می توانند انجام دهند.
 
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: دولت دوازدهم از سازمان های غیردولتی و تشکل های مردم نهاد با جدیت حمایت می کند.
 
نخستین خانه تشکلهای اجتماعی غیردولتی خراسان رضوی دوشنبه شب با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.
هم اکنون 940 تشکل غیردولتی در خراسان رضوی فعالیت دارند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲
چرا ما رو با كشورهاي همسايه كه 40 سال پيش بيابونگرد بودن مقايسه مي كنيد؟! با 40 سال پيش خودمون مقايسه كنيد!
خب از همین اظهار نظر ایشون مشخص شد که ایشون هیچ شناختی از وضعیت زنان ایران نداره و متاسفانه در سمتی قرار گرفته که قرار هست برای زنان فعالیت کند!!!! آمارهای بین المللی نشون می ده که وضعیت زنان ایران حتی از زنان عربستان هم پایین تر هست!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس