بازدید 3865

چرا اموال شخصی ونقدی مهدی تاج مسدود شد؟!

کد خبر: ۷۲۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 03 September 2017
دردسری که از چند هفته قبل گریبان سازمان لیگ فوتبال ایران را گرفته و باعث مسدود شدن حساب های این سازمان شده بود، حالا یقه رئیس مجمع این سازمان را هم گرفته است!

به گزارش تابناک ورزشی، چندی پیش بود که بدهی های مالیاتی سنگین اوضاع سازمان لیگ برتر را بهم ریخت و حساب های این سازمان را مسدود کرد تا پرداخت پول به باشگاه های مختلف و سایر ارگان های مرتبط با سازمان لیگ به مشکل بخورد.

بدهی ۱۷۵ میلیارد تومانی سازمان لیگ عملا این سازمان را با مشکلات زیادی مواجه کرد و با وجود تلاش هایی که صورت گرفته است نه تنها این مشکل برطرف نشده بلکه دردسر جدیدی را هم برای برخی مسئولان بوجود آورده است. مهر کسب اطلاع کرد به دنبال این اتفاق مشکلات جدیدی برای مسئولان سازمان لیگ بوجود آمده و حساب های شخصی این افراد هم مسدود شده است.

در راس این افراد مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد که رئیس مجمع سازمان لیگ نیز محسوب می شود. تاج که درحال تلاش برای حل مشکل مالیاتی سازمان لیگ بود حالا باید تلاشش را بیشتر کند چرا که پای حساب های شخصی خودش را در میان است.

علاوه بر مهدی تاج حساب برخی مسئولان هیات رئیسه سازمان لیگ هم مسدود شده که گفته می شود رقم بدهی این پرونده بیشتر از رقم ۱۷۵ میلیارد تومانی قبلی است. باید دید آیا مسئولان سازمان لیگ توانایی تعامل با اداره مالیات و حل مشکل را دارند یا «پلمبی» که در جیب فوتبال خورده مشکلات این رشته را بیشتر خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان