بازدید 7793
فوتبال اروپا درمقدماتی جام جهانی

اسپانیا به سبک رئال مادرید،ایتالیا را له کرد

در مهمترین دیدار از گروه G تیم ملی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای ایتالیا بود و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و سه گل مهاجمان مادریدی اش آتزوری را در هم بکوبد
کد خبر: ۷۲۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲ 03 September 2017
تیم‌های اسپانیا، ولز، اوکراین و مقدونیه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ از سد رقبای خود گذشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه اروپا شب گذشته (شنبه) با انجام دیدارهایی در سه گروه پیگیری شد که در مهمترین دیدار از گروه G تیم ملی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای ایتالیا بود و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و سه گل مهاجمان مادریدی اش آتزوری را در هم بکوبد.

اسپانیا به سبک رئال مادرید،ایتالیا را له کرد

شاگردان خولن لوپتگی در این دیدار توسط ایسکو (14 و 40) و آلوارو موراتا (77) به گل رسیدند. با این نتیجه اسپانیا 19 امتیازی شد و صدرنشینی خود را استحکام بخشید. مردان جامپیرو ونتورا هم 16 امتیازی باقی ماندند و همچنان در جایگاه دوم هستند.در بازی‌های دیگر این گروه مقدونیه موفق شد میزبان خود، رژیم صهیونیستی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و آلبانی هم لیختن‌اشتاین را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

در گروه D هم ولز به لطف گل دقیقه 74 بنجامین وودبرن با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمانش، اتریش به برتری یک بر صفر رسید. با این نتیجه ولز 11 امتیازی شد و در جایگاه سوم این گروه ایستاده است.در دو بازی دیگر این گروه گرجستان در خانه با نتیجه یک بر یک توسط ایرلند متوقف شد و صربستان در خانه خود با نتیجه 3 بر صفر بر مولداوی غلبه کرد. در گروه D تیم‌های صربستان و ایرلند به ترتیب با 15 و 13 امتیاز اول و دوم هستد.

در گروه I نیز اوکراین با نتیجه 2 بر صفر میهمانش، ترکیه را از پیش‌رو برداشت. هر دو گل اوکراین را آندری یارمولنکو در دقایق 18 و 42 به ثمر رساند. اوکراین با این برد 14 امتیازی شد و صدرنشین شد. در این گروه فنلاند نیز یک بر صفر بر ایسلند غلبه کرد و بازی دو تیم کرواسی و کوزوو به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارندگی شدید در شهر زاگرب نیمه‌کار ماند.

در گروه I تیم اوکراین 14 امتیازی صدرنشین است و کرواسی با یک بازی کمتر و 13 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و ایسلند نیز با همین امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

اسپانیا به سبک رئال مادرید،ایتالیا را له کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل