بازدید 6099
۷

تعلیق اعزام اردوهای دانش آموزی

وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از تدوین بازنگری شیوه نامه برگزاری اردو و بازدید دانش آموزی و تعلیق اعزام گروه های دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 02 September 2017
وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از تدوین بازنگری شیوه نامه برگزاری اردو و بازدید دانش آموزی و تعلیق اعزام گروه های دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در این اطلاعیه ضمن ابراز تأسف عمیق از سانحه اخیر واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی تشکیلاتی سازمان دانش آموزی  ، اشاره شده است : یک تیم تخصصی ، ماموریت یافته است تا گزارشی از برگزاری و برنامه ریزی اعزام دانش آموزان به اردوی مذکور را به همراه علل و عوامل بروز حادثه مورد بررسی و اعلام نظر قرار دهد.

براساس این اطلاعیه یک کارگروه تخصصی نیز ماموریت یافته تا با مشارکت معاونت های مربوطه نسبت به بازنگری و اصلاح ضوابط و مقررات برگزاری اردوها و بازدیدها با رویکرد افزایش ضریب  ایمنی دانش آموزان در سفرهای گروهی، حداکثر ظرف یک ماه آینده اقدام نماید.

براساس این گزارش؛ در این اطلاعیه مقرر شده است تا بازنگری شیوه نامه برگزاری اردوها و بازدید دانش آموزی و... تا زمان بررسی مجدد دستورالعمل مذکور، اعزام دانش آموزان در شب ، جز  از طریق وسیله نقلیه ریلی وهوایی ممنوع است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
این اردوهای مسخره رو لغو کنین
باید یک عده معصوم و بیگناه کشته می شدند تا به فکر می افتادید ؟
چه عجب
چرا یه چیزی میشه کل همه چیزو تعطیل میکننن؟راهس اینه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا تقی خورد به توق تعطیل کنی؟
خیلی تصمیم مزحکی است
چرا باید برنامه اردوهای کشور را تعطلیل کرد؟
بچه های دیگر که برنامه ریختند چه گناهی دارند؟
از طرفی چند روزی به اتمام تابسان نماند
چرا صور مسئله رو پاک می کنند؟
آناني كه مخالف لغو هستند از نون خوردن مي افتند برايشان كشته شدن بچه هاي مردم معني ندارد و مهم نيست.. سالهاست كه مدارس براي اردوهاي دانش آموزي و راهيان نور خانواده ها را مقابل قرزندان خود قرار داده اند . درگذشته كه فضاي مجازي نبود اردوهاي دانش آموزي هم نبود اما حالا كه فضاي مجازي ماهواره اينترنت هست اردوها ديگر معني ندارد كه با جان مردم و فرزندان بازي كنند
ما همیشه عادت کردیم صورت مسأله را پاک کنیم
چون از تصمیم گیری درست عاجزیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان