بازدید 5392

بازگشت به مدرسه با تخفیف‌های دیجی‌کالا

کد خبر: ۷۲۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 02 September 2017

از همین جمعه، خرید وسایل مورد نیاز برای شروع مدرسه و دانشگاه را شروع کنید!

دیجی‌کالا از 10 شهریور تا 5 مهر ۱۳۹۶، جشنواره‌ی «بازگشت به مدرسه» را برگزار می‌کند. در این جشنواره انواع نوشت‌افزار، کیف و کوله پشتی، پوشاک مدرسه، انواع لپ‌تاپ، ماشین حساب و لوازم دیجیتال با تخفیف باورنکردنی به فروش می‌رسد.

دیجی‌کالا برای دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی فارغ‌التحصیلان پیشنهادهایی دارد که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها گذشت!

 بازگشت به مدرسه با تخفیف‌های دیجی‌کالا
 

برای دانش‌آموزان

اگر دانش‌آموز هستید، یا می‌خواهید برای فرزندتان خرید کنید! «بازگشت به مدرسه» دیجی‌کالا بهترین فرصت خرید با تخفیف‌های هیجان‌انگیز است.

انواع نوشت‌افزار مثل مداد فشاری، مداد رنگی و ماژیک، آبرنگ، دفترهای رنگارنگ، جامدادی و کوله‌های سبک و زیبا که توجه هر کسی را با هر سلیقه‌ای جلب می‌کند.

برای دانشجویان

اگر دانشجو هستید و الان درست قبل از شروع کلاس‌ها فکر خرید یک کلاسور جمع و جور یا یک کوله جادار را در سر دارید، دیجی‌کالا برایتان خبرهای خوبی دارد. شما می‌توانید در قسمت «بازگشت به دانشگاه» جشنواره دیجی‌کالا با کم‌ترین قیمت، لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید.

لپ‌تاپ و ماشین حساب مهندسی، ابزار طراحی و اندازه‌گیری، فلش مموری و هرچیزی که احتیاج دارید را می‌توانید با تخفیف ویژه و خیال راحت از جشنواره‌ی دیجی‌کالا خریداری کنید و جلوی در خانه تحویل بگیرید.

برای آن‌ها که فارغ‌التحصیل شده‌اند...

حتی اگر سال‌هاست دوران مدرسه و دانشگاه را به پایان رسانده‌اید، ممکن است نوشت‌افزار همچنان جزو ملزومات کار شما باشد. یک خودکار آبی و دفترچه کوچک چیزی است که در کشو میز هر کارمند یا مدیر باید وجود داشته باشد. اگر کارمند هستید، لوازم اداری و بایگانی حتما به کار شما می‌آید. اگر مدیر هستید خرید یک خودنویس می‌تواند برایتان ضروری باشد.

پس این جشنواره فقط مختص به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست و آن‌هایی که فارغ‌التحصیل شده‌اند هم می‌توانند سهمی بزرگ داشته باشند.

20 بگیر، جایزه بگیر!

«۲۰ بگیر» یک مجموعه شگفت‌انگیز از لوازم التحریر است. کافی است از این مجموعه ۲۰ کالای ریز و درشت بخرید. با ثبت این سفارش، شما وارد گردونه‌ی شانس دیجی‌کالا با جوایز هیجان انگیز می‌شوید.

این هدیه‌ی ویژه‌ی دیجی‌کالا به مناسبت شروع ماه مهر است. پس حواستان باشد ۲۰ بگیرید!

«مهر می‌تابد»

دیجی‌کالا تصمیم گرفته با همراهی شما شیرینی این روزها را با کودکان مناطق مرزی تقسیم کند. در این راه موسسه «طلوع بی‌نشان‌ها» هم همراه ماست. این موسسه کمپین کمک به کودکان مناطق محروم مرزی را با نام «نقطه صفر مرزی» آغاز کرده و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان مثل کیف، کتاب و لوازم‌ التحریر را از تمام ایران به دست آن‌ها بفرستد.

دو راه برای همراهی شما با این طرح وجود دارد.

راه اول) از صفحه ورود «مهر می‌تابد» در فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا، وسایلی که می‌خواهید مثل مداد، دفتر، مداد رنگی و پاک‌کن را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید. بعد از ثبت سفارش و تکمیل پرداخت از طرف شما، دیجی‌کالا این هدیه را به نقطه صفر مرزی می‌رساند.

فراموش نکنید برای هدیه به کودکان نقطه صفر مرزی تنها می‌توانید از قسمت «مهر می‌تاید» خرید کنید.

راه دوم) اگر کیف و لوازم‌ التحریر اضافی یا دست دوم مثل دفتر، سررسید، مداد یا خودکاری دارید که هنوز می‌توان از آن استفاده کرد، کافی است آن‌ها را از طریق پست یا تحویل حضوری برای موسسه طلوع بی‌نشان‌ها ارسال کنید (این موسسه وجه نقد و کالاهای دیگر را نمی‌پذیرد).

هر کدام از هدایای شما حتی یک دفترچه کوچک، خیلی دورتر لبخندی بر لب کودکی خواهد نشاند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان