بازدید 3524
سوژه

اعتراف‌به‌تاثیریک‌مجری‌تلویزیونی‌درتیمهای‌لیگی روی‌آنتن‌زنده!

این سوژه که روی آنتن زنده مطرح شد، به وضوح تایید تاثیر برخی کارشناسان فعال فوتبالی در صداوسیما، در معادلات باشگاه های کشور است که از لحاظ حرفه ای بهیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باعث سلب اعتماد بینندگان نسبت به کارشناسان تلویزیون می شود
کد خبر: ۷۲۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 25 August 2017
مدتهاست که زمزمه نفوذ و رخنه جریان دلالی فوتبال ایران به صداوسیما و برخی شبکه های رسانه ملی مطرح شده ایت و حتی در گزارش مبارزه با فساد مجلس شورای اسلامی نیز به این موضوع اشاره شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نظر می رسد این نفوذ طی سالهای اخیر از پشت پرده و عوامل پشت دوربین، به جلوی دوربین رسیده و برخی عوامل که در نقل و انتقالات فوتبال کشور فعال هستند، جایگاهی ویژه پیدا کرده اند.

در این میان انتشار گزارشی تکان دهنده در نشریه قدیمی و معروف کیهان ورزشی باعث شد اذهان بیش از پیش معطوف و متوجه این جریان شود و جالب اینکه بعد از انتشار این گزارش انتقادی، همه نگاه ها سمت یک برنامه خاص و پرحاشیه برگشت که به واسطه عملکرد دو سال اخیرش مشمول ابهام هایی شده است.

برنامه شب های فوتبالی که از شبکه ورزش سیما روی آنتن می رود، در یکی از برنامه های هفته اخیر که بعد از بازی استقلال - پدیده مشهد پخش شد، نکته جالبی را به مخاطبانش اعلام کرد که از زبان مهمان برنامه مورد تایید قرار گرفت.

در بخشی از این برنامه وقتی کارشناس همیشگی برنامه شبهای فوتبالی، نکته ای فنی را درباره تاکتیک موفق رضامهاجری مقابل استقلال مطرح کرد، با تایید و تمجید سرمربی پدیده مواجه شد. مهدی توتونچی مجری اصلی که در سری جدید شبهای فوتبالی ، اجرای برنامه را برعهده گرفته و عملکرد خوب و مسلطی هم دارد، به شوخی خواستار حضور همکارش روی نیمکت یکی از تیمهای لیگ برتری شد اما مهاجری در واکنش به این شوخی، بصورت جدی یا شوخی گفت: «آقای ... همین حالا هم ، همه تیم های لیگ را مدیریت و کنترل می کنند!!» سرمربی پدیده شاید منظوری از این جمله نداشت اما همین چندکلمه یک دنیا معنی با خود بهمراه داشت.

این مکالمه که روی آنتن زنده سیما مطرح شد، به وضوح تایید تاثیر برخی کارشناسان فعال فوتبالی صداوسیما در برخی باشگاه های کشور ، است که از لحاظ حرفه ای بهیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باعث سلب اعتماد بینندگان نسبت به مجریان و کارشناسان تلویزیون می شود و به حرف و حدیث های مختلف دامن می زند. بدنیست ناظران و مسوولان جام جم به این موضوع ورود کنند و تریبون رسانه ملی را از این اتهام ها مبرا سازند.

اعتراف به فعالیت یک مجری تلویزیونی درتیمهای لیگی روی آنتن زنده!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر