بازدید 3251

انحراف اتوبوس ۴۵ زائر عراقی در کمربندی شاهرود

کد خبر: ۷۲۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳ 22 August 2017
معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود از انحراف یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی با ۴۵ مسافر در کمربندی شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

ناصر سلمان پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به انحراف یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی با ۴۵ مسافر در کمربندی شاهرود، اظهار داشت: این اتوبوس که از مشهد به سمت قم در حال حرکت بود، در ساعت  ۱۰ دقیقه بامداد سه شنبه در کمربندی شاهرود از جاده منحرف شد و بر اثر تکان های شدید ناشی از این انحراف تعدادی از مسافران آسیب دیدند.

وی با اظهار اینکه برای امداد رسانی به مصدومان پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۲۵ نفر از مسافران به صورت سرپایی درمان شدند، افزود: شش نفر از مسافران هم به علت ضربه به کمر و سایر اندام ها به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند تا بررسی های بیشتری درباره سلامت آنها انجام شود.

 معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود گفت: راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با یک دستگاه خودرو دیگر از جاده منحرف شده و خوشبختانه اتوبوس واژگون نشده است.

سلمان پور با تاکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از مسافران آسیب جدی ندیده است، یادآور شد: این، دومین حادثه برای اتوبوس ها در کمربندی شاهرود در چند روز اخیر بود.

وی با بیان اینکه از ۴۵ مسافر این حادثه، دو مجروح کودک هستند، افزود: با هماهنگی های انجام شده توسط فرمانداری و شهرداری شاهرود، امکان اسکان موقت و یا ادامه سفر برای این زائران فراهم شده است.

بامداد جمعه نیز واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسیر تایباد - تهران در کمربندی شاهرود سه کشته و بیش از ۳۰ مجروح بر جای گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار