بازدید 9878

پذیرش دوره عالی MBA در دانشگاه شهید بهشتی

کد خبر: ۷۲۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 15 August 2017
رئیس واحد آموزش مدیریت حرفهای دانشگاه شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: پذیرش داوطلبان شرکت در این دوره آموزشی، آغاز شده است.
 
به گزارش تابناک، به گفته دکتر علی منافی، این واحد با هدف آموزش کارآفرینان و مدیران و توانمندسازی آنان برای دستیابی به موفقیت بیشتر در کار و درآمدزایی، تأسیس شده است. تاکنون صدها تن از مدیران و کارآفرینان برجسته و به نام کشور از حوزه‌های متفاوتی چون صنعت، بهداشت و درمان، خدمات فنی و مهندسی و خدمات مالی و بانکی، به مجموعه دانش‌آموختگان این واحد پیوسته‌اند.
 
منافی افزود: MBA ازجمله دوره‌های دانشگاهی موفق در دنیای معاصر به شمار می‌آید و در شرایط امروزه ایران پس از رفع تحریم‌های بین‌المللی، بویژه از آن جهت اهمیت دارد که مدیران و کارآفرینان با شرکت در این دوره‌ها به نحوی مطلوب برای رقابت با رقبای خارجی آماده می‌شوند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه واحد MBA یک ساله دانشگاه شهید بهشتی، با الگوبرداری از دوره‌های تراز اول دانشگاهی دنیا و شناخت نیازهای داخل، خدمات آموزشی- مهارتافزایی گوناگون و متنوعی (برگزاری سمینارها و دورههای مکمل برای مدیران، اعزام دانشپذیران به دوره‌های آموزشی معتبر بین‌المللی و ...) ارائه می‌کند، تأکید کرد: شرایط ویژه این دوره‌ها همچون برگزاری کلاس‌ها در خارج از وقت اداری، استفاده از شیوه‌های آموزشی متناسب نیاز مخاطبان، ارزشیابی مستمر اساتید، شرایط ثبت نام و انصراف منعطف، سبب شده که این واحد با استقبال روزافزون علاقمندان این رشته در کشور به بزرگترین مرکز آموزش حرفه‌ای در این حوزه بدل شود.
 
داوطلبان شرکت در دوره MBA یک ساله دانشگاه شهید بهشتی می‌توانند پیش از ثبت نام، در سمینار رایگان از نزدیک با رشته MBA آشنا شده و علاوه بر دریافت بروشور و اطلاعات دوره پاسخ سوالات خود را از مسئولان و مجریان دوره دریافت نمایند. علاقه‌مندان میتوانند ازطریق نشانی http://mbaedu.ir/eform-mba و ادمین کانال تلگرام  t.me/dbamba یا تلفن 02122439033 برای شرکت در دوره MBA یکساله و حضور در سمینار مقدماتیِ رایگان، ثبت نام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل