بازدید 22927

شجاعی و حاج صفی از تیم ملی فوتبال محروم شدند

او درباره اینکه کی روش چه واکنشی به دعوت نشدن از این دو بازیکن به تیم ملی فوتبال دارد گفت: مراجع تصمصیم گیری به این موضوع نظام جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال هستند، نه آقای کارلوس کی روش. هرچند که این سرمربی پرتغالی برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده که در جای خود ارزشمند بوده اما این اتفاقی که افتاده زیرپا گذاشتن خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۷۲۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 10 August 2017
معاون وزیر ورزش گفت: به دلیل اینکه شجاعی و حاج صفی خط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند دیگر جایی در تیم ملی فوتبال ایران ندارند.

به گزارش «تابناک»؛ محمدرضا داورزنی تاکید کرد: در ۳۸ سال گذشته هیچکدام از ورزشکاران ما در صحنه های مهم حتی المپیک حاضر نبودند مقابل ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی که ما آنها را به رسمیت نمی شناسیم به میدان مسابقه بروند و اتفاق اخیر در شرایطی رخ داد که ما بارها با تهدیدهای کمیته بین المللی المپیک مواجه شده بودیم اما به دلیل اینکه این رژیم اشغالگر خط قرمزی برای ایران و ملت های مظلوم جهان است طبیعی بود که این حساسیت برای ملت شریف ما وجود داشته باشد.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: خیلی از جاها بوده است که ورزشکاران کشورمان طلای المپیک را از دست دادند تا پای ارزش های ایران اسلامی بایستند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند. وقتی دو فوتبالیست ما بی تفاوت به این موضوع عمل می کنند به صرف اینکه تعهدی به باشگاهشان دارد، پس تعهدشان به ملت شریف ایران چه می شود؟

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: این دو بازیکن قرارداد مالی با یک باشگاهی دارند که پول بگیرند و برای آن باشگاه بازی کنند اما اینکه بروند با نماینده رژیم منفوری که تمام گرفتاریهای منطقه ناشی از اقدامات آن است، بازی کنند و بی تفاوت نسبت به همه این فشارها و همه جنایاتی که اسرائیلی ها انجام می دهند، به میدان بروند این وضعیت برای مردم ایران قابل تحمل نیست.
 
شجاعی و حاج صفی از تیم ملی فوتبال محروم شدند
داورزنی افزود: با این شرایط طبیعی است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آن تصمیم جدی درباره آینده این دوبازیکن فوتبال بگیرد اما در حال حاضر به طور قطع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نخواهند شد زیرا آنها خط قرمزها را زیر پا گذاشتند.

او درباره اینکه کی روش چه واکنشی به دعوت نشدن از این دو بازیکن به تیم ملی فوتبال دارد گفت: مراجع تصمصیم گیری به این موضوع نظام جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال هستند، نه آقای کارلوس کی روش. هرچند که این سرمربی پرتغالی برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده که در جای خود ارزشمند بوده اما این اتفاقی که افتاده زیرپا گذاشتن خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

داورزنی در پایان تاکید کرد: هیچکس حق ندارد خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران را رد کند.
 
پیش از این بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص حضور دو بازیکن ایرانی (مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی) مقابل تیمی از اسرائیلی گفته بود: مواضع ما مقابل رژیم صهیونیستی مشخص است که آن را به رسمیت نمی‌شناسیم و در حوزه ورزش هم سیاست ما عدم رویارویی بوده و در این خصوص وزارت ورزش باید پاسخگو باشد که البته آنها این اقدام را محکوم کردند.
 
قاسمی تاکید کرده بود: باشگاه‌های ما و سازمان ورزش ما در تبادلات خارجی باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و در قراردادهای خود «عدم بازی با رژیم صهیونیستی» را مشخص کنند و آنها توجیه شوند. اگرچه این بازیکنان هم بخشی از مردم ما هستند و مردم ما نسبت به این رژیم موضع روشنی دارند. 
 
پنجشنبه شب گذشته تیم فوتبال پانیونیوس یونان که از حضور دو ملی پوش ایرانی یعنی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بهره می برد در دیدار پلی آف لیگ اروپا برابر نماینده رژیم اشغالگر شکست خورد. شجاعی و حاج صفی که در دیدار رفت شرکت نکرده بودند، در دیدار برگشت در یونان مقابل تیم حریف شرکت کردند و دستبند ایران بستند. آنها بعداً از این حرکت گفتند تنها به تعهدشان به باشگاه‌ خود عمل کرده‌اند و قصد دیگری نداشتند. با این حال این دفاعیه و حمایت شماری از بازیکنان کنونی و سابق تیم ملی فوتبال، کمکی به بخشش آنها نکرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۲۵
انتشار یافته: ۱۲۵
همه چیزمون با سیاست قاطی شده
پاسخ ها
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
جناب داور زنی لطفا مردم ایران را دخیل نفرمایید..
چرا بازی با لبنان را ممنوع نمی کنید ؟ تماشاگران لبنان 2 مرحله هنگام سرود تیم ملی شعار دادند ..کجایی داور زنی؟؟؟توهین به سرود تیم ملی مهم نیست؟؟؟
حساسیت برای ملت شریف!!!!
یعنی توی این38 سال فقط این دو نفر خطا کردند و همه پاک ومنزه بودند. که عدالت برایشان جاری شد
خیلی مسخره هست حالا مگر چی شده ما باید منافع ملی خودمونو در مظر بگیریم اگه قرار تیم با نبود اینا ضعیف بشه باید بخشیده بشن
پول مفت و بی حساب و کتاب باعث مستی بعضی ها میشه تا جاییکه حتی به ارزش ها هم لگد می زنن مثل بعضی از فوتبالیست ها و پزشک ها و ...
میگویند که خود فلستینی ها هم با ورزشکاران فلستین اشغالی بازی میکنند در مقابل انها قرار میگیرند و هیچ گونه حساسیتی هم ندارند و خط قرمزی هم برای ایشان نیست. آیا این صحیح است؟
کار بسیار بدی میکنه وزارت ورزش که از حذف میخواد استفاده کنه
درود و صد درود...خط قرمز ما ارزشهای ملی اعتقادی ماست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
برو داداش..............
خود فلسطینی ها با اسراییل بازی میکنند بابا جون
کجای قانون نوشته اینها نباید بازی میکردند؟منتظر برخوردهای عبرت اموز فیفا با خودتون باشید
آقا من مردم ایرانم برای من قابل تحمله. چرا الکی حرف میزنید
مردم ،‌مردم ،‌مردم!
راست میگد دغدغه های مردم را هم ببینید
برا مردم قابل درکه لطفا از جیب مردم مایه نذارید....
دراینکه اسراییل رژیم کودک کش و دشمن شماره یک ایران و مردم منطقه هست شکی نیست ولی چرا در زمانی که حتی خود فلسطینی ها با همین ها مسابقه میدن ما ندیدم و در حالی که ورزشکاران ما در همه میادین شانس اصلی قهرمانی هستند در مقابل ورزشکاران ضعیف اسراییل قرار نگیرند وباعث خوشحالی اسراییل بشن !؟ من فکر میکنم بیشتر مردم مشکلی با مسابقه با این رژیم اشغال گر قدس نداشته باشن وحتی از شکست اونها خوشحال هم میشن!
این موضوع برای ملت اصلا حساسیت نیست!! این موضوع برای افرادی که ژن خوب دارن حساسیته! فوتبال دیگه بازیه چرا شماها بیخیال این قضیه نمیشین!
اینکه میگن ما همه چیزمون به همه چیزمون میاد یعنی این ... واقعا برای این تصمیم غیر مسئولانه متاسفم .
آقای داور زنی توجه داشته باشید که این دو بازیکن خطوط قرمز دین و اعتقادات را زیر پا نگذاشتند بلکه حرکتی در قبال تعهد به تیم خود ( حرفه ای گری ) انجام گرفته . این روش شما دافعه است نه جاذبه
ورزش باید از سیاست جدا باشد. تا زمانی که سیاست مداران در ورزش هستند وضعیت ورزش همچنان آشفته بازار خواهد بود.
اكر خود آقاي داورزني و بچه هاش هم بودند چنين ميكرد
حاشا و كلا اصلا و ابدا
بياين تصميم اين دو نفر رو به افكار عمومي و نظر اونها بسپاريم و صادقانه دراين خصوص حرف بزنيم
کاش یک نظرسنجی هم از مردم می کردن میدیدن که نظر مردم هم همین است و یا خیر.
نه آقا، با یه محرومیت ساده که موضوع حل نمیشه ملت شریف به کمتر از اعدام این جرثومه های فساد راضی نیستن، قرارداد کیلویی چند؟! تعهد به باشگاه یعنی چی؟! روحیه ورزشکاری چه معنی میده؟!
توجه کنید که مدتهاست ورزشکاران ما مجبورن دلیل واقعی عدم مسابقه شون با اسرائیلیها رو پنهان کنن
این کار کاملا اشتباه است
آقاى داورزنى چه كاره تيم ملى فوتبال هستند كه فتواصادرميكنن؟ مگر معاون وزيرمسئول انتخاب بازيكن هستند؟ ضمن اينكه بازى كردن بايك تيم فوتبال دليل برسميت شناختن دولت اسراييل نيست.
کاسه داغتر از آش
داورزنی افزود: با این شرایط طبیعی است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آن تصمیم جدی درباره آینده این دوبازیکن فوتبال بگیرد اما در حال حاضر به طور قطع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نخواهند شد

همه چیز درست شده حالا این موضوع مانده !!!
ای کاش دررابطه با عربستان اینهمه سخت میگرفتید
فلسطینی ها خودشون با اسراییل بازی میکنند
شماشدید کاسه داغتر از اش
یادمون نمیره که فلسطین رسما از بازی با تیم ما خوداری کرد
با این کارها ممکنه فردا این دو بازیکن قید ایران و وطنشون رو بزنن و پاشن برن اسرائیل که در این صورت اونجا بسیار مورد احترام خواهند بود
یعنی اگه با اسراییل بازی نمیکردند از مردم فلسطین حمایت میکردنند
واقعا تاسف داره آدم هم میهن خودش رو له کنه بخاطر مردم مظلوم یه کشور دیگه
این خبر به گوش فیفا برسه فوتبال ایران محروم خواهد شد و این محرومیت شامل باشگاههای ایران هم خواهد شد پس برید دعا کنید که فیفا نفهمه
برخی از بازیکن های تیم ملی فلسطین تو باشگاههای اسراییلی سابقه بازی دارند ! بعد ما دو تا بازیکن رو بخاطر بازی در تیم باشگاهی شون در کشور یونان مقابل یه باشگاه اسراییلی از حضور در تیم ملی کشورمون محروم کردیم ! الان دقیقا چه کسی از این محرومیت متضرر شده؟
کلا دست اندرکاران دوست دارند با تصمیمات و دخالتهای عجولانه جامعه را دو قطبی کنند و روبروی همدیگر قرار دهند و دوستان و نزدیکان خودمان را تبدیل به معاندین و اپوزیسون کنیم، الان این دو نفر جوان باید چی بگند؟ اگر اتفاقا عکس العمل احساس بخرج دهند و از اینطرف تودهنی بزرگتری بخورند آخر این کنش و واکنش بجر تبدیل یک ملی پوش و اسطوره ورزشی به یک دشمن و خائن و معاند خواهد بود؟ هیچ کشوری فرصتها و نیروهای با استعدادش را به این آسانی دچار تردید و از خودش دور نمی کند.باید منتظر موج سواری VOA و سازمان منافین باشیم.
فیفا باید برای این تصمیم با فدراسیون فوتبال این برخورد جدی داشته باشه.
فیفا باید برای این تصمیم با فدراسیون فوتبال این برخورد جدی داشته باشه.
این محرومیت شرف داره به اون کاسه داغتر از اش شدن برای کسانی که کشته هاشونو با پرچم داعش دفن میکنن به شیعه میگن نجس و در تیم اسراییل عضو هستند .
تیم ملی فوتبال فلسطین بازی دوستانه خودش رو با تیم ملی فوتبال ایران به دلیل حمایت ایران از دولت سوریه کنسل میکنه،
ایم ملی فلسطین با تیم ملی اسرائیل بازی فوتبال برای صلح برگزار میکنه،
ما چه کردیم با جوانانمون.... متاسفم برای این مدیریت و طرز فکر
باعث تاسفه داریم خود زنی میکنیم.
کاسه داغتر از آش که میگن همینه!
واقعا متاسفم كه دوباره فوتبال و سیاست رو قاطی كردن!
این خط قرمز کجا تدوین و قانون شده ؟ کجا مصوب شده؟
واقعاً که!!!!!!!!!!!
حالا اگر این دو نفر از فدراسیون شکایت کنن که وای بحال فدراسیون
هرچی باشن باز مثل خانم نامداری دو رو و ریاکار نبودن! هرچند تو این کشور تظاهر و دورویی بیشتر خاطرخواه داره!
کاسه داغ تر از آش ما هستیم ، کاری به این موضوع نداریم که اصل قضیه کار درستی هست یا نه ، ولی بهتر اول ببینیم خود فلسطینی ها با اسراییل بازی می کنند یا نه !؟؟؟؟ بهتر است بجای اینکه بازی نکنیم با کشوری ، بازی کنیم و با تمام قدرت ببریمش نه اینکه بگیم ما شما رو قبول نداریم و بازی با شما نمی کنیم .
صد ضربه شلاق و اعدام در ملا عام ، حداقل سزای آنهاست.
زیاد حکم منصفانه ای نبود
وقتی خود فلسطین با آنها بازی میکنه این وسط ما چکاره ایم که بخاطر فلسطینی ها بازی نکنیم
الان چه کسی از چه چیزی محروم شد؟
منتظر عواقب این تصمیم غیر ورزشی و سیاسی باید بود، جریمه از سوی فیفا، جریمه ای که از بیت المال باید پرداخت شود !
هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد
عمرا اگه کیروش اجازه بده ! بعدش هم فیفاایران رو محروم میکنه از جام جهانی ! ماهم حامی این دو بازیکن هستیم خیلی محکم !!
مباركه
چه عجب داشت دیر میشد افرین اقای داور زنی
این دو بازیکن علاوه بر محروم شدن برای باقی عمر باید در ایران هم محروم باشند و نگذارند در فوتبال بازی کنن
متاسفانه ورزش را سياسي كرديد
خجالت آوره مگه در لباس تيم هاي ايراني بوده ، متأسفم براي تصميم گيرندگان
اقای داورزنی و اقای قاسمی چطور احمدی نزاد یا دو مداح خطوط قرمز را زیر پا میگذارند آب از آب تکان می خورد
حال که گزینشی برخورد میکنید
نظراتو تایید کن ببین چند درصد مردم موافق محرومیتشون هستن چند درصد مخالف
ضمنا احتمال داره باز قوتبالمون تحریم شه به خاطر تاثیر سیاست در فوتبال
در جریانید که همون تیم مکابی 6 بازیکن عرب مسلمان فلسطینی داره !
تو تیم اسراییل فلسطینی ها بازی میکنند و آنوقت ما کاسه داغتر از آش هستیم.
پس از این به بعد اسم انصراف داوطلبانه رو بزارید انصراف اجباری
بسمه تعالی

اینجانب به عنوان جزئی از این ملت شریف که نام بردید و دغدغه ما را دارید اعلام میکنم از نظر بنده این دو بازیکن خطایی مرتکب نشده و حضورشان در تیم ملی بلامانع میباشد

امضاء

یکی از ملت ایران
اقای داورزنی امار گرفتند که این اقدام را از قول مردم محکوم می کنند؟ بخدا قسم ملت مظلوم فلسطین!خودشون اعلام کردند که ما نیازی به دلسوزی ایران نداریم.؟ ضمنا با چه استدلالی میگویند تمام مشکلات منطقه از طرف اسراییل است ؟ عربستان را فراموش کردند؟ امارات و ترکیه و مصر و ... را فراموش کردند؟
آنها فقط به تعهداتشان عمل کردند
با پرچم ایران که بازی نکردند! اگر هم بازی انجام نمی دادند می بایست زیر بار خسارت سنگین مالی به باشگاهشان می رفتند آیا وزارت و فدارسیون متبوع حاضر بود این خسارت را پرداخت کند؟!
آقاي داورزني ميفرمايند اين بازيكنان طبق قرارداد از باشگاه خود پول ميگيرند تا براي باشگاه
بازي كنند , خوب جناب پروفسور مگر همين كار را نكرده اند ؟
آنها طبق قرارداد خود عمل كرده اند و كاري خارج از قرارداد هم انجام نداده اند , نظر شما
توبیخ اونها کار کاملا درستی هستش . کسی به ارزشهای ملی اش توجهی نداره جایی هم تو تیم ملی نداره ...
این آقای شجاعی اخیرا از حضور بانوان تو ورزشگاه ها حمایت کرده در حالی که این موضوع اصلا به ایشون ربطی نداره ..
ورزشکاران در بازی های المپیک عضو تیم ملی ایران بوده اند و این تیم ملی ایران در آن رشته بوده که تصمیم می گرفته که بازی را تحریم کند اما اینجا این 2 ورزشکار عضو تیمی بوده اند که در مقررات آنها بازی با رژیم اسزائیل مشکلی ندارد
سلام این حذف اشتباه است چون با این کار باعث ناراحتی بخش عظیمی از مردم میشوید
دودش بچشم تیم ملی خواهد رفت.
احسنت...امید که رسما عذر خواهی کنند...
لطفا از طرف مردم ایران صحبت نکنید آقای معاون وزیر!!
کجا نظر مردم ایران را پرسیده اید؟
احسنت
مگه چه اتفاقه هولناكى افتاده ،زورتون فقط به جووناي مملكت ميرسه
کاسه داغ تر از آش
چرا همیشه از طرف مردم صحبت می کنیم؟
خوب با این حساب باید اولین تیمی باشیم که به جام جهانی نرفته باید خداحافظی کنیم چون قطعن فیفا با این مسئله برخورد میکنه
شاید بد نباشد در هنگام طرح موضوع "دفاع از ملت مظلوم فلسطین" در رویدادهای ورزشی به دیدارهای متعدد دوستانه تیم ملی فوتبال فلسطین در مقایل تیم ملی فوتبال اسراییل از یک سو و لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال فلسطین در مقایل تیم ملی فوتبال کشورمان توسط دولت فلسطین به دلیل مسایل و مشکلات با دولت عربستان اشاره نمود.
به این میگن خود زنی
تابناک جان یه نظرسنجی از همونایی که تو سایتت میزاری همیشه بزار ببین چند درصد مردم ایران موافق گفته های این مقام وزارت ورزش و جوانان هستن
به عقیده خودم بازی کردن این دو بازیکن که در یک تیم خارجی شاغل هستند و با آن تیم قرارداد دارند اگر هم اشکالی داشته باشد مستحق محرومیت از تیم ملی نیستند.
"خیلی از جاها بوده است که ورزشکاران کشورمان طلای المپیک را از دست دادند تا پای ارزش های ایران اسلامی بایستند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند."
این چه جور حمایته به کجا رسیدیم ؟
آقایان شجاعی و حاج صفی پول و مقام بهتر از انسانیت است ؟
یک لحظه فکر کودکان و پیرمردان و زنانی را میکردید که زیر چکمه های صهیونی خفه میشوند
خود فلسطینیا با اسراییلیها بازی می کنن. اخه چرا ما کاسه داغتر از آشیم.
کاش لااقل برای فلسطینیان مسلمان حساب میشدیم!!
مسخره هستتتتتتتتتتتت
سلام. اولین گل به خودی، توسط معاون محترم وزیر ورزش. حراج بازیکنان و قهرمانان ملی کشور. ممنون اقای داورزنی
منتظر واکنش فیفا باشید
خود فلسطینیا با اسرائیلیا بازی میکنن.
حالا وقتي فيفا تيم ملّي رو از جام جهاني محروم كرد مي فهميد خط قرمز يعني چي.
چرا ؟
برای چی ؟
سر همین اگه به اسم دخالت دولت فوتبال ایران تحریم نکردن !
این دو فوتبالیست هیچ گناهی ندارند
جدا از درستی یا اشتباه بودن عمل این دو بازیکن، کی به شما این صلاحیت رو داده که از زبانِ مردم ایران سخن بگویید آقای داورزنی؟
چرا مردم را قاطي سياست ميكنند
خود عرب ها ،حتی فلسطینی ها، با تیم اسراییلی بازی می کنند اونوقت ما کاسه داغ تر از اش می شویم.
با اين كارتان اين دو فوتباليست رو به قهرمانان ملي تبديل كرديد
با این کار امکان محرومیت ایران از طرف فیفا هست.ای کاش حداقل اعلام رسمی نمی کردند
این بندگان خدا نماینده ایران در یک بازی ورزشی نبودند ، فکر می کنن که با این کار چه کردند ، تنبیه ؟
یعنی واقعا اگر مثلا دریک تیم ,مثلا کمک مربی یا یک بازیکن از رژیم منفور اسراییل بود نباید قهرمانان ما شرکت کنند,اصلا اسپانسر خیلی تز تیمهای فوتبال صهیونیستها هستند
یادمان نمی رود این دو بازیکن چه زحماتی برای تیم ملی کشیدند
شما حق ندارید مواضع خودتون رو به همه مردم و دنیا دیکته کنید... همونطور که بقیه دنیا نباید این کارو بکنند....
عليرغم اينكه بسيار از رژيم صهيونيستي متنفرم عليرغم اينكه رژيم اسراييل يك رژيم كاملا خونخوار است و تمام رهبران ان رژيم جنايتكار هستند شكي دار ان ندارم و با تمام وجود مي گويم مرگ بر اسراييل اما به يك چيزي معترض هستم انهم برخورد بدون قانون با بازي كن ها اگر قانوني در اين مورد عست بايد جاري شود ولي اگر نيست رفتار فرا قانوني بي جا و غير معقول و غير منطقي و غير قابل قبول است
مردم ایران!!!!!!!!!
بازی کردن این دو نفر برای مردم کوچکترین اهمیتی نداره.....خیلی جالبه که هیچ وقت نمیخواین نظر واقعی مردم رو تو این مسائل بفهمید...
اگر به جلیلی و رئیسی و قالیباف و اصولگریان رای ندادیم به روحانی و اصلاحطلبان رای دادیم برای مخالفت با همین برخوردها بود، فرقی بین اصلاح و اصولگرا نیست، من که دیگه رای نمیدم
انها در ان بازي نماينده ايران كه نبودند باشگاهي انها را خريده كه برايشان بازي كنند پول به انها داده
شما اول مشكلات مملكت خودتون رفع كنيد بعد به فكر فلسطين باشيد
دنیا مارو محکوم میکنه
چرا داورزنی در کاری که به او هیچگونه ربطی ندارد دخالت کرده است.
واقعا با این حرکت وزارت ورزش رژیم اسرائیل نابود و ما قوی شدیم. اخه چرا گل بخودی میزنین. دقیقا همون چیزی که اسرائیلیای عوضی میخواستن شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
اینا باید حواسشون رو جمع میکردن وقبل از بازی جلوشون گرفته میشد نه بعد بازی
خيلى ها كامنت نميدن چون وجود نوشتن شونو نداريد..
وقتی کسی با تیمی قرارداد رسمی می بندد یعنی عهد وپیمان با آنها بسته است وباید برای پیروزی تیمش تلاش کند و این را اگر در قرارداد قید می کردند که آنها از بازی با تیم های رژیم اشغالگر معاف باشند مشکل پیش نمی آمد ولی حالا که این قرار داد را بسته اند خودتان بگویید باید چه کنند اگر زیر قرار داد بزنند وسرپیچی کنند بد عهد و پیمان گشته و دروغگو معرفی می شوند
سلام
من به تبع شغلم با قراردادهای ورزشی و فرنچایز بیش از 15 ساله که سر و کار دارم. این دو تا عزیز هیچ چاره ای جز بازی نداشتند.
این بازیکنان گناهی ندارند. به وظیفه حرفه ای خود عمل کردند. سیاست را وارد ورزش نکنید
احتمال محرومیت تیم ایران توسط فیفا وجود دارد.
ما داریم خونهای جوانانمون رو در مواجهه با ایبن نامردهای اسراییلی توی همه عرصه ها میدیم. توی جنگ میدانی ،توی جنگ هسته ای، توی جنگ مذهبی. حالا به بهانه تعهد به باشگاه که نمیشه همه چیز رو زیر پا گذاشت.
ماشاءالله داورزنی
تو خوبی.
تو بهترینی
شما مطمعن باشید بزرگترین کمک رو به مشروعیت بخشیدن به اسرائیل رو بخشیدن.
خب اگه اینکار همیشهری پدیده اخلاقی بوده نه قانونی دیگه محروم کردنتون چیه.
چه دولت تدبیر و امیدی\
این کار فقط این دو ورزشکار را محبوبتر می کند.
نظر دوستان درسته
شک نکنید در آستانه جام جهانی فوتبالمون تعلیق میشه از طرف فیفا .
واقعا ...تنها کسی که خوشحال شد اسراییل بود
این دوستان باید در قرارداد رسمی‌خودشان این پیش‌بینی‌ها رو می‌کردند، حالا هم باید بپذیرند این شرایط رو،
در کنار همه این مسائل واقعا مواضع آقای مهدوی کیا ما رو به وجد آورد،
آقا مهدی دستت درد نکنه
چرا اين دو بازيكن كه پاسپورت ايراني دارند و با پاسپورت ايراني مقابل اين تيم بازي كرده اند با اين كارشون موضع رسمي نظام جمهوري اسلامي در مقابل اين رژيم غاصب كودك كش را به چالش كشيدند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر