بازدید 18062
۱
گزارشی از سوابق و برنامه های سیدمحمد بطحایی

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست و برنامه اش چیست؟

او دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مدیریت مالی است و در سوابق خود ریاست مرکز ملی نظارت راهبردی سازمان برنامه و بودجه کشور و سرپرستی سابق وزارت آموزش و پرورش را دارد. پس از برکناری فانی در مهر ۹۵، حسن روحانی او را به سرپرستی وزارت آموزش و پرورش نصب کرده بود.
کد خبر: ۷۱۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 09 August 2017
سیدمحمد بطحایی متولد ۱۳۴۲ در تهران، وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است. او دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مدیریت مالی است و در سوابق خود ریاست مرکز ملی نظارت راهبردی سازمان برنامه و بودجه کشور و سرپرستی سابق وزارت آموزش و پرورش را دارد. پس از برکناری فانی در مهر ۹۵، حسن روحانی او را به سرپرستی وزارت آموزش و پرورش نصب کرده بود.

بطحایی همچنین پیش از این قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بوده است.
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست و برنامه اش چیست؟
او سال‌ها معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مهم‌ترین نهاد قانون گذاری در وزارتخانه بوده و همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت در دفتر ستادی، مسئول آموزش در سرپرستی مدارس خارج از کشور، مدیریت واحدهای آموزشی، معلمی، دبیری و امور تربیتی را نیز در کارنامه خود دارد.
عضویت در کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های برنامه ریزی درسی برنامه‌های توسعه پژوهش‌های آموزشی و مشارکت در ده‌ها طرح پژوهشی و مطالعاتی در حوزه‌ی آموزش و پرورش از دیگر سوابق وی است.

برای خواندن متن کامل برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اینجا را کلیک کنید
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
ايشان فردي با اخلاق ولي همين بس كه در زمان تصدي ايشان بعلت عدم دانش مالي صندوق ذخيره فرهنگيان با مديريت ايشان اختلاس شد !!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل