بازدید 4336

گل‌محمدی:قرار نیست به استقلال ببازیم

کد خبر: ۷۱۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 08 August 2017
سرمربی تراکتورسازی به آینده تیمش بسیار خوش بین است و ابراز امیدواری می کند استارت موفقیت های تراکتور از بازی با استقلال خورده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تراکتورسازی تبریز با مشکلاتی عجیب و بی سابقه وارد لیگ برتر هفدهم شد؛ محرومیتی که فیفا مبنی بر جذب بازیکن جدید برای این تیم در نظر گرفت، حسابی دست مسئولان این باشگاه  و گل محمدی به عنوان سرمربی جدید را بست. از سوی دیگر جدایی چند بازیکن کلیدی مانند سعید آقایی، خالد شفیعی، محمدرضا اخباری، کرار جاسم و لوسیانو ادینیو نیز کار گل‌محمدی را سخت تر کرد. همچنین مصدومیت شدید هادی محمدی و برخی بازیکنان دیگر نیز مزید بر علت شد تا تراکتورسازی با شرایطی ویژه و با نفراتی جوان تر لیگ را آغاز کند. 

با وجود اینکه تراکتور 2 شکست متوالی در شروع لیگ هفدهم کسب کرده اما عملکرد فنی خوب این تیم باعث امیدواری خیلی ها شده است. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند تراکتورسازی در آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند و با هماهنگی بیشتر می تواند نتایج خوبی را به دست آورد. 
شاید کلید آغاز روزهای خوب تراکتورسازی در بازی با استقلال باشد. مسابقه ای که با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی یک جنگ تمام عیار خواهد بود.

یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی درباره تقابل با استقلال و علیرضا منصوریان گفت: سبک بازی ما به خوبی نشان می دهد که در همه بازی ها فقط برای برد به میدان می رویم. ما در گرمای ۴۷ درجه اهواز هدفی به جز پیروزی نداشتیم. مقابل پرسپولیس که قهرمان فصل گذشته است با شایستگی بازی کردیم و لایق شکست نبودیم. بازی سوم مقابل استقلال هم متفاوت از دو مسابقه قبلی ما نخواهد بود. بدون تردید برای انجام دادن یک بازى خوب به میدان می رویم . امتیاز تراکتور این است که در هیچ شهری تنها نمی ماند. 

گلمحمدی درباره نتیجه بازی با استقلال گفت: نتیجه بازی را نمی توان پیش بینی کرد اما اگر مثل دو بازی قبل شجاع و یکدل باشیم بدون تردید پیروز می شویم. من به توانایی تک تک این بچه ها ایمان دارم و می دانیم که با همین بازیکنان بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.علیرضا منصوریان دوست و همبازی عزیز من است که سال ها در تیم ملی کنار هم بودیم. به هر حال مسابقه جمعه برای هر دو تیم حساس خواهد بود. امیدوارم تیمی که شایسته تر است و فوتبال بهتری بازی می کند در این مسابقه پیروز شود. ما اصلا به شکست فکر نمی کنیم. وقتی ۵۰ هزار تماشاگر یک صدا فریاد "عیبی یوخ" سر می دهند یعنی تیم شان را شایسته شکست نمی دانند. بالاخره قرار نیست در همه بازی ها با بدشانسی مواجه شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار