بازدید 4947
امانی در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

جدیدی هنوز شرایط استیضاح شهردار را نمی‌داند

کد خبر: ۷۱۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 08 August 2017
معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت:خط ۸ مترو یکی از ایمن‌ترین خطوط مترو است که تمام طول مسیر با فنس و نیوجرسی پوشانده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در سیصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به تذکرات اعضای شورا اظهار داشت: خط ۸ مترو تهران یکی از ایمن‌ترین خطوط مترو است که تمام طول مسیر با فنس و نیوجرسی پوشانده شده است.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع فاصله خطوط ریل با جاده بسیار نزدیک است، افزود: برای برطرف کردن این‌ مشکل طرحی را به شورای ایمنی وزارت راه پیشنهاد داده‌ایم و منتظر هستیم تا در این خصوص جلسه ای برگزار شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: نیوجرسی‌هایی در مسیر این خط گذاشته شده، به همین منظور هم می‌گویم که این خط از نظر ایمنی مشکلی ندارد.

امانی با اشاره به اظهارات جدیدی مبنی بر پیشنهاد استیضاح شهردار تهران، گفت: آقای جدیدی از شما که مدت ۴ سال است که معاون نظارت شورا هستید، توقع نداشتم اینگونه سخن بگویید.

وی ادامه داد: شما به گونه ای صحبت می کنید که انگار از قانون استیضاح شهردار و مراحل آن خبر ندارید.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: برای استیضاح شهردار ابتدا باید تذکر داده شود و اگر قانع نشدید، از شهردار سوال شود و سپس با کسب دوسوم امضای اعضا نسبت به استیضاح شهردار اقدام شود.

امانی خطاب به جدیدی گفت: ای کاش قبل از مطرح کردن چینین موضوعاتی با من مشورت می‌کردید که روال استیضاح شهردار را به شما توضیح دهم.

وی با تاکید بر اینکه بارها در خصوص زمین بیمارستان امام رضا (ع) توضیح داده ایم، افزود: زمین این‌ بیمارستان کاربری بهداشتی و درمانی داشته و قبل از آن که بیمارستان پرفسور سمیعی ساخته شود، قرار بود که بیمارستان مبارزه با سرطان در آن ساخته شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: اعلام می کنم که هر موسسه‌ای که بخواهد بیمارستان بسازد، می‌تواند از زمین‌های شهرداری که کاربری بهداشتی و درمانی دارند، استفاده کنند.

امانی با بیان‌اینکه هیچ کار خلاف قانونی در خصوص این زمین صورت نگرفته است، تاکید کرد: در حالی سخن از خلاف بودن می‌زنید که خود شورا هر ساله برای این بیمارستان بودجه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور ۲ بار از صفر تا صد پرونده این بیمارستان و سوابق آن را بررسی کرده است، تصریح کرد: سازمان بازرسی هیچ ایرادی از این بیمارستان نگرفته، به همین منظور درخواست دارم مراعات انصاف را داشته باشید تا آخرین روزهای شورا تلخ نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی