بازدید 3125

انسداد حساب‌ها با تحریم های آمریکا علیه ایران مرتبط بوده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: آنقدر روابط کشور ما با چین در زمینه سرمایه‌گذاری، صادرات، واردات و اقتصاد آزاد با دوام است که اعمال تحریم‌ها به‌وسیله برخی بانک‌های چینی تاثیری در آن ندارد.
کد خبر: ۷۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 08 August 2017
معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بسته شدن حساب بانکی ایرانیان در چین، اظهار داشت: درحال‌ حاضر چندین قرارداد سرمایه گذاری توسط چین با ایران منعقد شده است که  مبالغ بسیار بالایی دارند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌های که حساب ایرانیان را در چین مسدود کرده‌اند بانک‌هایی هستند که با بانک‌های آمریکایی ارتباط دارند، گفت:آمریکایی‌ها با این بانک‌ها ارتباط دارند و به این دلیل که حجم اعظمی از مبادلات آنها با بانک‌های آمریکایی است مجبور به اعمال تحریم‌ها علیه ایران هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه این اعمال تحریم‌ها علیه ایران توسط برخی بانک‎‌های چینی تاثیری بر روابط اقتصادی و صنعتی ایران و چین دارد یا خیر، اظهار داشت: آنقدر روابط کشور ما با چین در زمینه سرمایه‌گذاری، صادرات، واردات و اقتصاد آزاد با دوام است که تاثیری ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: بیشتر بانک‌های چین  که حجم روابط و مبادلات آنها با بانک‌های آمریکایی کمتر است مطمئنا به ارتباط خود با ایران ادامه می‌دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر