بازدید 12266
۵

تعلیق فعالیت چهار خلبان در سازمان هواپیمایی

کد خبر: ۷۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 08 August 2017
یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت ۴ خلبان و تذکر به ۲ شرکت هواپیمایی در پی عدم اجرای دقیق مقررات هوانوردی خبر داد.

به گزارش مهر، معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سازمان هواپیمایی کشوری جهت حفظ ایمنی پروازها و ارتقا کفیت خدمات ارائه شده از طرف شرکت های هواپیمایی همواره بازرسی های دقیق برنامه ای و غیر برنامه ای را به صورت معمول انجام می دهد.

محمدجواد تقوایی افزود: این بازرسی ها در سه کلاس صلاحیت های فردی، قابلیت ناوگان و تجهیزات و تاییدیه های سازمانی و فرآیندی اجرا می شود که در صورت بروز هر گونه شواهدی مبنی بر عدم انطباق با مقررات و رویه های مصوب، اقدام اصلاحی لازم و یا محدودیت متناسب از طرف سازمان هواپیمایی کشوری مطرح می شود.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب، سازمان هواپیمایی کشوری تلاش داشته تا در شرایط مختلف از جمله افزایش تقاضای پرواز و یا محدودیت در امکانات و تجهیزات، ایمنی پرواز مورد مصالحه قرار نگیرد.

تقوایی افزود: در همین رابطه، با تشدید بازرسی و ارزیابی ها از شرکت های هواپیمایی، با مشاهده مواردی از عدم رعایت دقیق برخی استانداردها توسط چند تن از خلبانان و مدیران دو شرکت هواپیمایی در نتیجه افزایش فشارهای بازرگانی و یا به دلایل محیطی دیگر، سازمان هواپیمایی کشوری در ابتدا فعالیت پروازی این خلبانان را متوقف و پس از انجام بررسی های بیشتر ضمن تذکر به این شرکت های هواپیمایی و طرح اقدام اصلاحی یا محدودیت متناسب، اختیارات معلم خلبانی و ممتحنی چهار نفر از خلبانان و مدیران مربوطه را نیز به صورت دایمی و سه تا شش ماه تعلیق کرد.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تاکید بر اولویت حفظ ایمنی در همه شرایط، اعلام می دارد که با هدف حفظ و ارتقاء ایمنی پروازها، نظارت های سازمان بر عملکرد کلیه فعالان صنعت هوانوردی کشور تشدید خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
عدم رعایت برخی استاندارها!؟!؟ راحت بگو چی شده . خودتونو خسته کردید.....
اینها هم آقازاده بودن یا آقازده!؟
توی همین سازمان باند بازیه این معلم خلبان‌ها حاضر به پرداخت حق حساب نشدن برین بررسی بیشتر کنین و از خود خلبان‌ها سوال کنین
البته این اشخاص بزودی جذب هواپیمایی امارت میشن
والا به خلیانی که حاضر میشه با این قراضه ها هر روز بپره باید مدال شجاعت داد!
مشكل شان چى بود غير از زن بودن؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار