بازدید 3081

تولید و انتشار اخبار تعهدی سنگین است

کاظم جلالی
کد خبر: ۷۱۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 08 August 2017
سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد

تهیه، تولید و انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، اقدامی ارزشمند و تعهدی سنگین است که مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران پرتلاش بی‌منت نهاده شده تا با همت مضاعف و کار بی‌وقفه خویش،‌ پویایی،‌ دانایی،‌ نشاط و بالندگی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و در مسیر رسالت رسانه‌ای با تمام ناهمواری‌ها، ناملایمات و دشواری‌ها استوارانه بایستند. ایستادگی که باعث شد تا 17 مرداد ماه به پاس زحمات فعالان این عرصه به نام روز خبرنگار مزین شود. خبرنگارانی که قلم‌هایشان بیان حقیقت،‌ دل‌هایشان طعم صداقت و وجودشان منشا گریز از جهالت است.

خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش‌، ‌ممارست و پیگیری‌های ارزنده و تحلیل‌های صواب خویش در عرصه خبر و رسانه، بیانی متجلی از تخصص و تعهد خالصانه را به نمایش گذارده‌اند و بی‌تردید امتداد این مسیر در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است به حرکت رو به پیشرفت این مرزوبوم تا دستیابی به افق روشن پیش‌رو به ویژه در رفع مشکلات اقتصادی، کمک شایانی خواهد کرد.

17 مرداد ماه فرصتی مغتنم در گرامیداشت یادوخاطره شهدای خبرنگاری است که در مسیر خبر و اطلاع‌رسانی، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و فعالان خانواده بزرگ اطلاع رسانی، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و پرتلاش ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر