بازدید 14409
۱

6 ماه از گم شدن پسر۱۰ساله می گذرد

کد خبر: ۷۱۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 08 August 2017
۶ ماه از مفقود شدن پسر ۱۰ ساله مشهدی می‌گذرد و هیچ خبری از وی نیست و پدرو مادر این کودک شب و روزشان تبدیل به اشک و اندوه شده است. 

به گزارش خراسان، ۶ ماه از گم‌شدن پسر ۱۰ ساله مشهدی می‌گذرد وهیچ خبری از وی نیست. چند روز پیش بود که خبر پیدا شدن ملیکا دختر گم‌شده مشهدی، خانواده او و مردم را از نگرانی درآورد.

 اما با پیدا شدن ملیکا پرونده دیگری باز شد و این‌بار گم شدن پسر بچه‌ای ۱۰ ساله به مدت ۶ ماه حاکی از ادامه داشتن گم‌شدن و بچه دزدی در مشهد دارد. 

گویی این مرثیه تمامی ندارد و هر روز باید شاهد این اتفاق غیر انسانی و گریه‌های پدر و مادرانی باشیم که کودکانشان در معرض خطر و تهدید هستند.داستان مفقود شدن ابوالفضل جهانشیری ۱۰ ساله اینگونه در رسانه‌ها سر باز می‌کند که بعد از پیدا شدن ملیکا، خانواده ابوالفضل به خانه این دختر بچه مراجعه می‌کنند تا از پدر و مادرش کمک و یاری بخواهند تا آن‌ها هم به گمشده خود برسند.

پدر ابوالفضل داستان گم‌شدن پسرش را برای خبرنگار مهر اینگونه تعریف می‌کند: دقیقا در تاریخ هجدهم اسفندماه سال ۹۵ در ساعت پنج و نیم عصر پسرم ناپدید شد. 

شش ماه پیش بود که پسرم برای بازی با دوستانش در کوچه از ما اجازه گرفت و رفت. بعد از چند ساعت برگشت و دوباره با لباس‌های ورزشی آبی رنگی که به تن داشت رفت و دیگر برنگشت. 

من و مادرش وقتی دیدیم زمان رفتن او خیلی طول کشید به دنبالش رفتیم اما نشانه‌ای از او پیدا نکردیم.

وی در ادامه ادعا می‌کند: وقتی از جستجوی او ناامید شدیم به کلانتری تلفن کردیم و خبر گم شدن پسرمان را دادیم و چندین بار حضوری به کلانتری رفتیم، اما آن‌ها برای تحقیق و بررسی حتی به محله ما نیامدند و آن‌موقع بود که به پلیس آگاهی رفتیم اما این‌بار هم‌ به نتیجه‌ای نرسیدیم و حالا ۶ ماه از گم‌شدن پسرمان می‌گذرد و هیچ‌کس کاری نمی‌کند.

6 ماه از گم شدن پسر۱۰ساله می گذرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جدا پلیس تو خیلی از مسائل با بی تفاوتی و بی خیالی برخورد میکنه. دیشب یه گدای معتاد با یه بچه تو بغلش داشت به بهونه خرید داروی بچه گدایی میکرد. با کلانتری شهر جدید پردیس تماس گرفتم و قضیه رو گفتم چون احتمال میدادم بچه مال خودش نباشه؛ مأمور پلیس بعد از اینکه با بی حالی و بی میلی به حرفام گوش داد خیلی راحت با یه جمله که بررسی میکنیم تلفنو قطع کرد. نزدیک یه ربع منتظر موندم ببینم کسی واسه بررسی میاد یا نه، هیچ مأمور پلیسی واسه بررسی قضیه نیومد. درحالی که فاصله کلانتری تا محل پیاده بیشتر از 5 دقیقه نبود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار