بازدید 12543

ناپدید شدن مرد زندانی بعد از آزادی

کد خبر: ۷۱۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 08 August 2017
مرد زندانی پس از آزادی از زندان به طرز مرموزی ناپدید شد. جست‌وجوها برای یافتن او با شکایت برادرش پس از پنج سال وارد مرحله‌ای تازه شد.

به گزارش جام‌جم، دو روز پیش پسری جوان با حضور درشعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن برادرش خبر داد و برای یافتن وی کمک خواست.

شاکی به قاضی سهرابی گفت: ما در یکی از شهرهای غربی کشور زندگی می‌کنیم. او سال 91 به اعتیاد روی آورد. بعد از مدتی به خاطر مصرف مواد و نگهداری آن بازداشت شد و به زندان افتاد. 

برادر جوانم شش ماه در زندان کرج به سر می‌برد تا این‌که اردیبهشت سال 92 در آخرین تماسی که با خانه داشت، اعلام کرد آزاد شده و به تهران می‌رود و بعد نزدمان بازمی‌گردد، اما دیگر خبری از او نشد.

وی افزود: پزشکی قانونی، کلانتری‌ها، مراکز درمانی، بیمارستان و کمپ‌ها را جست‌وجو کردیم، اما خبری از او نبود.

به زندان‌های شهرمان و شهرهای اطراف و حتی زندان‌های تهران سر زدیم‌ اما ردی از او نبود. حتی برای یافتن برادرم به شهرهای همجوار هم رفتیم، اما خبری نشد. چند بار هم برای یافتن او به تهران آمدیم اما جست‌وجوهایمان بی‌نتیجه بود.

شاکی ادامه داد:با گذشت نزدیک به پنج سال، تصمیم گرفتیم برای یافتن او دوباره جست‌وجوهایمان را شروع کنیم و به تهران بیاییم بنابراین به کلانتری‌ها سر زدیم، پزشکی قانونی رفتیم و حتی عکس افرادی را که اجسادشان کشف و به عنوان مجهول‌الهویه ثبت شده بود، نگاه کردم اما هیچ‌کدام از آن تصاویر با برادرم هم‌خوانی نداشت.

وی گفت: علاوه بر آن به بهشت زهرای تهران رفتم و این محل را نیز جست‌وجو کردم اما فردی با مشخصات و نام برادرم در آنجا دفن نشده بود. می‌خواهم کمک کنید تا ردی از او پیدا کنم و به ناراحتی و چشم انتظاری مادرم پایان دهم.

با توجه به این شکایت با درخواست بازپرس پرونده تصویر مرد گمشده در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه هموطنان اطلاعاتی از سرنوشت این مرد دارند، به پلیس 110 یا اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران خبر دهند.

ناپدید شدن مرد زندانی بعد از آزادی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل