بازدید 3466
گزارش

جریمه مخفی بازیکنان پرسپولیس بخاطر اعتصاب فصل گذشته!

بازیکنانی که در تابستان سال جاری از پرسپولیس جدا شدند در زمان تسویه حساب متوجه این جریمه در نظر گرفته شدند و بقیه نفرات این تیم را نیز در جریان این موضوع قرار دادند
کد خبر: ۷۱۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 07 August 2017
مسئولان باشگاه پرسپولیس بی‌سروصدا بازیکنان این تیم که فصل گذشته قهرمان ایران شده اند را با جریمه نسبتاً سنگینی تنبیه کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس در یک اقدام جالب بازیکنان این تیم را با وجود قهرمانی در لیگ با جریمه کسر 10 درصد قرارداد مواجه کرده است. این جریمه به خاطر اعتصاب سرخپوشان قبل از بازی برگشت این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده، لحاظ شده است. شاگردان برانکو قبل از این مسابقه چند جلسه از تمرینات تیم‌شان را تحریم کردند و حتی کار به جایی رسید که علی‌اکبر طاهری شخصاً با حضور در محل تمرین از شاگردان برانکو خواست تمرینات خود را انجام دهند که آنها نپذیرفتند.

باشگاه پرسپولیس در حالی این جریمه را برای سرخپوشان در نظر گرفته است که آپشن‌های مختلفی در قرارداد آنها از جمله پاداش قهرمانی در لیگ، پاداش صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پاداش صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، پاداش حضور در بیش از 70 درصد از بازی‌ها، هر یک مبلغ قابل توجهی را به کل قراردادشان اضافه می‌کند.

بازیکنانی که در تابستان سال جاری از پرسپولیس جدا شدند در زمان تسویه حساب متوجه این جریمه در نظر گرفته شدند و بقیه نفرات این تیم را نیز در جریان این موضوع قرار دادند. به خاطر همین موضوع است که پرسپولیسی‌ها در فصل جاری اعتراض‌های خود به مسائل مالی را به شکل دیگری به غیر از اعتصاب مطرح می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر