بازدید 6780
۹

سریال «پرستاران» امشب به ایستگاه پایانی می‌رسد

کد خبر: ۷۱۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 07 August 2017
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «پرستاران» امشب ۱۶ مرداد با پخش قسمت پایانی به اتمام می‌رسد.

به گزارش  مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال «پرستاران» در ۲ فصل ۲۶ قسمتی درگروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شد. تصویربرداری این سریال ۲۳ مرداد ۹۵ آغاز شد و اولین قسمت از فصل نخست آن از ۲۵ بهمن سال گذشته روی آنتن رفت.

۲۴ اسفند ۱۳۹۵ با پخش قسمت ۲۶، پرونده فصل اول این مجموعه بسته و فصل دوم سریال «پرستاران» هم از چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ با پخش بیست و هفتمین قسمت از شبکه یک آغاز شد.

این مجموعه تلویزیونی زندگی چند پرستار را به نمایش در آورد که در یک اورژانس فعالیت می‌کنند.

امشب آخرین قسمت این مجموعه پخش می شود و قرار است پشت صحنه این سریال فردا سه شنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش شود.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به تهیه کنندگی داود هاشمی و کارگردانی مشترک علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
بهتر بود اسمش زو میذاشتن حواشی پرستاران
به غير از چند سكانس از داخل اورژانس ، بقيه ي سريال اثري از پرستاري و رسالت آنها نيست . و به ماجراي عشق و ازدواج و كلاهبرداري و ... پرداخته شد .
من اصلا نفهمیدم چرا اسم این سریال پرستارانه!
کلا به روابط یه سری آدم که شغلشون پرستاریه و از قضا عاشق اون هم هستن می پردازه. کجاش به پرستاری ربط داشت؟ فقط چند تا اصطلاح که میگفتن شاید...
سریال پرستاران خارجی کجا این کجا!
اصلا هدف این سریال چی بود؟

اگر قصد داشتند اهمیت کار پرستاران را نشان بدهند اصلا موفق نبودند.
در مورد همه چی بود غیر از پرستاران
یه کمی از نسخه استرالیای پرستاران تقلید میکردید گلن فقط پرسوناژها شغلشون پرستاری ولاغیر ، دریغ از یه ذره کار تو بیمارستان
آی درست گفتی کارگردان ایرانی که غیرازفضای خانه به خودش زحمت نمیده که درمحیط های دیگر سریال بسازه شمااین سریال رابانسخه خارجی ان مقایسه کنید انجاچقدرتخصصی وعلمی کارشده بودومثل یک دانشگاه بود امانسخه ایرانی فقط بحث تکراری ازدواج ودریغ ازیک صحنه بیمارستانی بهتربوداسمشو میذاشتن رسواییان.
بهتر که تمام شد حد اقل یه نظر سنجی بعد از هر سریال بگیرت ببینن حوب بود یا نه بهتر است سریالهای تاریخی بسازن اینا چی بود نشان میدهن یا کمدی جنگی مثل بیدار باش بسازن بهتر هست کمی خرج کند
سریال عشق و عاشقی و ازدواج برخی پرستاران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار