بازدید 3871

سرگردانی بیش از ۱۰ ساعته مسافران در آبادان

کد خبر: ۷۱۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 07 August 2017
جمعی از مسافران پرواز شماره 5694 شرکت هواپیمایی «آتا» روز دوشنبه مدعی شدند که از ساعت 22 یکشنبه پانزدهم مردادماه به علت آنچه نقص فنی هواپیما عنوان می شود، در فرودگاه آبادان سرگردان هستند.
 
به گزارش ایرنا، پرواز شماره 5694 شرکت هواپیمایی «آتا» که قرار بود ساعت 22 یکشنبه مسافرانش را به مشهد منتقل کند، به دلیل آنچه نقص فنی هواپیما خوانده می شود، آنان را در فرودگاه آبادان سرگردان کرده است.
 
به گفته مسافران، بیشتر مسافران پرواز را کارمندان دولت، شهروندان، گردشگران، زائران و اتباع خارجی تشکیل داده و بر اساس سخنان مسئولان این شرکت هواپیمایی به دلیل اینکه پرواز چارتر است، امکان بازگشت بلیت وجود ندارد.
 
همچنین بر اساس گفته مسئولان شرکت، نقص فنی هواپیما جزو پرداخت خسارت نیست.
مسافران در تماس با خبرگزاری ایرنا دفتر آبادان مدعی شدند که بیشتر آنها برای اقامت در مشهد هتل رزرو کرده اند و با این وضعیت، در برنامه بازگست آنها نیز مشکل ایجاد می شود.
 
مسافران در تماس با خبرگزاری ایرنا دفتر آبادان مدعی شدند که با وجود تاخیر بیش از 10 ساعته پرواز، هنگامی که برای دریافت هزینه بلیت به دفتر این شرکت مستقر در فرودگاه مراجعه کردیم، اعلام شد که پول به مسافران بازپس داده نمی شود.
 
همچنین مسافران مدعی شدند که طی این مدت، دو بار سوار هواپیما شده و به دلیل آنچه نقص فنی خوانده می شود، پیاده شده اند.
 
تلاش خبرنگار ایرنا برای دریافت پاسخ از مسئولان شرکت هواپیمایی ' آتا' مستقر در آبادان تا لحظه انتشار خبر بی نتیجه ماند.
 
تا لحظه ی انتشار این خبر، مسافران در فرودگان آبادان سرگردان بوده و پرواز به مقصد مشهد انجام نشده است.
 
به گزارش ایرنا شامگاه یکشنبه پانزدهم مردادماه نیز، نقص فنی هواپسمای 'ام - دی 80 ' یکی از ایرلاین های داخلی که تهران را به مقصد آبادان ترک کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر