بازدید 2413

رسیدگی به‌پرونده باند‌بین‌المللی‌قاچاق‌مواد‌مخدر در کرج

رییس دادگستری البرز گفت که رسیدگی به پرونده متهمان باند بین‌المللی مواد مخدر در کرج به پایان رسیده و احکام مربوطه به زودی صادر خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 06 August 2017
رییس دادگستری البرز گفت که رسیدگی به پرونده متهمان باند بین‌المللی مواد مخدر در کرج به پایان رسیده و احکام مربوطه به زودی صادر خواهد شد.

‌به گزارش ایسنا، احمد فاضلیان رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام خبر رسیدگی بدوی به پرونده باند بین‌المللی مواد مخدر در کرج گفت: جلسات قرائت کیفرخواست و استماع دفاعیات 16 متهم این پرونده در شعبه دوم دادگاه انقلاب کرج برگزار شده و احکام مربوطه در روزهای آتی صادر خواهد شد.

وی افزود: این 16 فرد که در بین آن‌ها یک زن نیز حضور دارد متهم به تحصیل مال نامشروع، قاچاق انواع مواد مخدر، درگیری مسلحانه، اقدامات خشن و حمل و نگهداری انواع سلاح‌های گرم هستند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز توضیح داد: این متهمان اواسط سال قبل بازداشت شدند که با توجه به وسعت اقدامات داخلی و خارجی این باند، جمع‌آوری ادله و رسیدگی به آن زمان بر شده است.

وی افزود: این باند بین‌المللی که اعضای آن ساکنان استان‌های شرقی و جنوبی کشور هستند با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و قضایی استان البرز و هشتگرد بازداشت شدند.

رییس کل دادگستری استان البرز درباره متهمان این پرونده اضافه کرد: طبق اطلاعات جمع‌آوری شده آن‌ها در طول 10 سال فعالیت خود حدود 40 تن انواع مخدر را جابه جا کرده‌اند؛ همچنین از متهمان تعداد 45 قبضه انواع سلاح گرم کشف و ضبط شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان