بازدید 3245

تسلط ارتش‌سوریه بر‌بلندی طنطور در‌اطراف السخنه

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود بر بلندی طنطور در اطراف شهر السخنه در شمال شرق تدمر در حومه شرقی حمص پس از درگیری با داعش مسلط شد.
کد خبر: ۷۱۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 05 August 2017
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود بر بلندی طنطور در اطراف شهر السخنه در شمال شرق تدمر در حومه شرقی حمص پس از درگیری با داعش مسلط شد.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه توانستند شهر «السخنه» واقع در حومه حمص را تحت محاصره خود درآوده و کنترل «جبل طنطور» و «مغازة الضوی» را به دست بگیرند.

پیشتر اتاق اطلاع رسانی اخبار جنگ حزب الله لبنان گزارش داده بود که ارتش سوریه و نیروهای همپیمان به ورودی های شهر السخنه آخرین منطقه تحت کنترل داعش در استان حمص رسیده و این دستاورد به مثابه گامی بزرگ در راستای حملات متعدد علیه گروه های تروریستی به شمار می آید.

شایان ذکر است منابع سوری قبلا گزارش داده بودند: ارتش سوریه پس از آتش سنگین ضد  مواضع تروریستها در شهر السخنه در حومه شرقی حمص، پیشروی برای تسلط بر این شهر را آغاز کرده است.

شهر السخنه دارای اهمیت راهبردی بسیاری در جنگ سوریه است، به این جهت که این شهر تقریبا در مرکز سوریه واقع شده و شاهراه ارتباطی مناطق شمالی و جنوبی و شرقی و غربی سوریه به یکدیگر است.

نیروهای ارتش سوریه هم چنین مواضع جبهه النصره در بلندی های «جبل الاکراد» واقع در حومه «اللاذقیه» را در واکنش به حمله تروریستها به مواضع ارتش در «عطیره» مورد هدف قرار دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان