بازدید 5368
۲
سوژه

هفت دریبل در ۲۶دقیقه/ مارادونای کوچک باپیراهن استقلال

شماره شانزده استقلال که از دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد، آمار رویایی به جای گذاشت. قائدی در این مدت هفت مرتبه موفق به دریبل بازیکنان حریف شد. یعنی او در هر ۳،۷ دقیقه، یک دریبل موفق ثبت کرده
کد خبر: ۷۱۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 05 August 2017
مهدی قائدی در بازی روز قبل، به طور میانگین در هر ۳،۷ دقیقه یک بار بازیکن حریف را دریبل زده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، حضور مهدی قائدی در دیدار این هفته استقلال، جذاب‌ترین بخش تعویض‌های منصوریان بود. پدیده فصل گذشته لیگ یک که در ابتدای فصل به جمع آبی‌ها اضافه شد. قائدی با جثه کوچکی که دارد، نگاه‌ها را به خودش خیره کرده بود. با این سوال که بازیکن تیم ملی جوانان با این قامت کوچک، توانایی عبور از سد مدافعان لیگ برتری را دارد یا نه؟

قائدی در همان نخستین حضورش در زمین، پاسخ شفافی به سکوها داد. شماره شانزده استقلال که از دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد، آمار رویایی به جای گذاشت. قائدی در این مدت هفت مرتبه موفق به دریبل بازیکنان حریف شد. یعنی او در هر ۳،۷ دقیقه، یک دریبل موفق ثبت کرده است. آماری که قطعا هیچ کدام از بازیکنان دو تیم، به حوالی آن هم نزدیک نشدند.

قائدی علاوه بر این هفت دریبل، یک پاس کلیدی ارسال کرد که جابر انصاری از شش قدم به بیرون زد. ضمن این که دو مرتبه هم با خطای حریف متوقف شد. با ادامه این روند،قائدی می‌تواند خیلی زودتر از روزهایی که انتظارش را می‌کشید در ترکیب فیکس استقلال قرار بگیرد.

هفت دریبل در ۲۶دقیقه/ مارادونای کوچک استقلال
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایشاله موفق باشه خیلی بازیش قشنگ بود
لذت بردم از بازی قایدی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس