بازدید 58553
۹
فرجام خونین نزاع بر سر یک راس گوسفند و اختلافات کشاورزی؛

5 کشته و چندین مجروح در درگیری مسلحانه دو طایفه در حومه الیگودرز

ساعاتی پیش نزاعی در الیگودرز رقم خورد که به ساعت نکشیده ابعادش وسعت یافت و به مرگ چندین تن گره خورد. نزاعی که از درگیری بر سر مسائل کشاورزی و در روزستای ملک آباد در حومه شهر آغاز شده بود و سپس با اختلاف طرفین بر سر یک گوسفند، شعله کشید تا مرد قصاب و پسرش، نخستین قربانیان این پرونده لقب گیرند.
کد خبر: ۷۱۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 05 August 2017
نزاعی که بر سر اختلافات جزئی دو تن از اهالی روستای ملک آباد شکل گرفته بود، به کشت و کشتاری منجر شد که تا ابد فراموش شدنی نیست؛ به ویژه برای خانواده های داغدار شده در اثر آن!

به گزارش «تابناک»، روز گذشته نزاعی در الیگودرز رقم خورد که به ساعت نکشیده ابعادش وسعت یافت و به مرگ چندین تن گره خورد. نزاعی که از درگیری بر سر مسائل کشاورزی و در روستای ملک آباد در حومه شهر آغاز شده بود و سپس با اختلاف طرفین بر سر یک گوسفند، شعله کشید تا مرد قصاب و پسرش، نخستین قربانیان این پرونده لقب گیرند.

جنایتی که دامنه آن به سرعت به روستا رسید تا در درگیری های بعدی بر شمار کشته شدگان افزوده شده و آن چنان ماجرا بیخ پیدا کند که مهارش برای ماموران نیز دشوار شود. فاجعه ای که تا این لحظه 5 جان باخته و چندین مجروح بر جای گذاشته و امید می‌رود با دستگیری متهمان و حضور ماموران انتظامی در این روستا، خاتمه پیدا کرده باشد.
 
استقرار ماموران در حومه روستای ملک آباد در پی درگیری های خونین روز گذشته
استقرار ماموران در حومه روستای ملک آباد در پی درگیری های خونین روز گذشته

سرهنگ رضا شیر اوژن، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان در این باره می‌گوید: درگیری محلی و فامیلی در روستای «ملک آباد» شهرستان الیگودرز منجر به کشته شدن پنج نفر شد و در جریان آن تعدادی نیز زخمی شدند. پس از اطلاع از موضوع، پلیس بلافاصله در صحنه درگیری حاضر شد و قاتلین دستگیر شدند.

این در حالی است که به گفته فرماندار الیگودرز، دست کم 12 تن از مجروحان این حادثه در بیمارستان این شهر بستری هستند. مجروحانی که اطلاع دقیقی از وضعیت تمامی ایشان در دست نیست و از آنجایی که در نزاعی کور، مورد اصابت گلوله بی هدف قرار گرفته اند، نمی‌توان درباره اوضاع شان سخن دقیقی مطرح کرد.

جهانیان، فرماندار الیگودرز در ادامه با اشاره به اینکه از ساعات اولیه بروز مشکل، شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داده و دستورات لازم برای مهار آتش خشم این افراد را صادر نموده است، طرفین این نزاع را به خویشتنداری دعوت نمود و افزود: هم اکنون دستگاه قضایی شهرستان به طور جدی مشغول انجام تحقیقات است و هرگونه  اقدام خود سرانه از طرف نزدیکان و اطرافیان درگیری، برخورد جدی و قانونی به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است «ملک آباد» روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان الیگودرز در استان لرستان است که در دهستان پاچه لک شرقی قرار دارد و جمعیت آن حدود ۲۳۰ نفر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
الان جمعیتش شده 225 نفر
ای وای ازفقرفرهنگی!
اگر ریشه یابی بشه ممکنه مشکل آب زمینه ساز این در گیری شده است
جهان سوم..
مشکلات فرهنگی، عدم توسعه متوازن اجتماعی، اقتصادی، سیاسی در استانها نسبت به پایتخت باعث بروز تعارض و در پی آن بروز سریع درگیری خواهد شد
330 نفر بود اسلحه چرا؟
افتخار ميكنم ايراني هسنم
اینها مردمانی هستند که به چنین اعمالی افتخار می کنند
فقر فرهنگی و عدم ترس از قانون میشه همین....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها