بازدید 3824
۱

کشف اجساد ۲ نوجوان در روستا

کد خبر: ۷۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 05 August 2017
با کشف آثار جراحت و تکمیل شدن آزمایشات پزشکی قانونی استان گلستان، فرضیه قتل دو نوجوان اهل شهرستان گنبدکاووس که اجساد آنها در روستای حاجی قوشان کشف شد، افزایش یافت.

به گزارش آرمان، شامگاه چهارشنبه پیکر دو نوجوان 16‌ساله اهل گنبدکاووس توسط اهالی روستا در روستای حاجی قوشان کشف شد که حاضران در صحنه اعلام کردند وضعیت اجساد به‌گونه‌ای بوده که مدت زمان بسیار زیادی از زمان مرگ آنها گذشته است. 

کشف این اجساد در حالی انجام شد که عصر روز چهارشنبه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان اعلام کرد: از طریق یکی از فرمانداران به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خبر مفقود شدن دو نوجوان 16‌ساله که 6 روز پیش مفقود شده‌اند‌ اعلام شده و تقاضای عملیات جست‌و‌جو برای یافتن آنها را دارند. 

پس از کشف این دو جسد و بررسی مدارک هویتی موجود در لباس آنها، مشخص شد این دو جسد مربوط به همان دو نوجوان مفقود شده 16‌ساله اهل شهرستان گنبدکاووس است.

حسین زارعی مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان در گفت‌وگو با فارس در گرگان پس از انجام آزمایش‌های تخصصی و تشریح پیکر این دو نوجوان اظهار کرد: بر پیکر هر دو نوجوان متاسفانه آثار جراحت دیده شده است. 

وی اعلام کرد: با توجه به شرایط اجساد، نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و برای نظرات تخصصی و دقیق‌تر باید منتظر پاسخ آزمایش‌ها باشیم.

 مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان تصریح کرد: در حال حاضر گواهی دفن صادر شده و خانواده‌های آنها می‌توانند پس از طی مراحل اداری و اخذ دستور قضائی اجساد را تحویل گرفته و مراسم تدفین را برگزار کنند.

 زارعی بیان کرد: گزارش پزشکی قانونی برای مرجع قضائی ارسال خواهد شد و تصمیم نهایی برای چگونگی روند پرونده و پیگیری‌های قانونی با تشخیص مرجع قضائی خواهد بود. 

گفتنی است، در خصوص این پرونده، منابع مطلع و آگاه اظهار می‌کنند خانواده این دو نوجوان از روز اول مفقود شدن، گزارش مفقودی آنها را به پلیس، هلال احمر، فرمانداری و مراجع ذیربط اعلام کرده‌اند، اما معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان مدعی است که مفقود شدن این دو نوجوان 6 روز پس از مفقودی به اطلاع هلال احمر رسانده شده است. 

با توجه به گزارش پزشکی قانونی و اطلاعات موجود، فرضیه جنایت در این پرونده تقویت شده و باید در انتظار اقدامات قضائی و انتظامی برای کشف حقیقت در این پرونده باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران کشوری شده که انسانیت دارد از ان بیرون می رود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر