بازدید 3061

الاهلی با 46 میلیارد خرید درجنگ با پرسپولیس+عکس

هر چهار لژیونر گرانقیمت الاهلی آمار بسیار خوبی را طی دو فصل اخیر از خود نشان داده اند و نکته جالب در مورد آنان این است که هر 4 نفر آنان در پست های تهاجمی برای الاهلی به میدان خواهند رفت.
کد خبر: ۷۱۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 05 August 2017
وقتی که نام الهلال و العین از گوی های قرعه کشی خارج شد پرسپولیسی ها هم حریف خود برای دور یک چهارم نهایی را شناختند.

به گزارش تابناک ورزشی، الاهلی تیم دوم لیگ عربستان و تیم اول گروه c رقابت ها کمتر از یک ماه دیگر باید به مصاف قهرمان ایران برود؛ دیداری که الاهلی ها هزینه های گزافی برای موفقیت در آن داشته اند تا نشان دهند پرسپولیس کار خیلی سختی برای صعود به نیمه نهایی خواهد داشت.

الاهلی در نقل و انتقالات تابستانی این فصل سه لژیونر جدید به خدمت درآورد که تنها دو نفر از آنها را میتواند مقابل پرسپولیس به میدان بفرستد. سبز و سفید پوشان شهر جده هزینه 6.7 میلیون دلاری را تنها برای این دو بازیکن صرف کرده اند. الاهلی دو لژیونر دیگر نیز در اختیار دارد که طی چند فصل گذشته به این تیم اضافه شده اند. در پایین نگاهی آماری خواهیم داشت به این بازیکنان بین المللی حریف پرسپولیس.

1.عمر السومه: مهاجم نوک سوریه‌ای الاهلی در سه فصل اخیر آمار فوق العاده ای از خود به جا گذاشته. او توانسته 74 گل را طی این سه فصل در لیگ عربستان به ثمر برساند. سومه در فصل 2014/2015 از القادسیه و با هزینه 2 میلیون یورو به الاهلی پیوست. این مهاجم دیرالزوری در 14 بازی که در لیگ قهرمانان انجام داده 10 گل به ثمر رسانده تا نشان دهد بیرانوند و یاران خط دفاعیش چه کار سختی مقابل او خواهند داشت.

 
2.جیانیس فتفاتزیدیس: وینگر جوان و یونانی الاهلی سابقه بازی در ورونا و المپیاکوس را در کارنامه خود میبیند. جیانیس از جنوا به الاهلی پیوست و سابقه گلزنی در سری آ ،سوپر لیگ یونان و البته لیگ قهرمانان اروپا را دارد. مهاجم ریز نقش الاهلی در دو فصل حضور در این تیم توانسته ده گل به ثمر برساند و البته 24 پاس گل را برای هم تیمی هایش ارسال کند. فتفاتزیدیس در سال 2015 و با مبلغ 1.5 میلیون یورو به الاهلی منتقل شد.

 
3.کلادمیر دسوزا: دسوزا در نقل و انتقالات همین فصل از کلوب بروژ بلژیک و با مبلغ 2.7 میلیون یورو به الاهلی پیوست. او که سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و همچنین لیگ های مطرح اروپایی را دارد یکی از دو خرید گران قیمت و برزیلی الاهلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2017 بود.

 
4.لئوناردو دسوزا: 4 میلیون یورو هزینه گزافی بود که الاهلی ها برای خرید این ستاره پارتیزان بلگراد صربستان تقبل کردند. این وینگر چپ متولد برزیل در دو فصل گذشته 27 گل برای پارتیزان به ثمر رساند که یکی از آنها در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بود. دسوزا را میتوان آخرین خرید خارجی الاهلی نامید زیرا باشگاه های آسیایی اجازه استفاده بیش از 4 لژیونر در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

 

هر چهار لژیونر گرانقیمت الاهلی آمار بسیار خوبی را طی دو فصل اخیر از خود نشان داده اند و نکته جالب در مورد آنان این است که هر 4 نفر آنان در پست های تهاجمی برای الاهلی به میدان خواهند رفت. باشگاه الاهلی علاوه بر دستمزد های بالا 10.2 میلیون یورو تنها برای انتقال این بازیکنان تقبل کرده اند که نشان می دهد این تیم اهداف بزرگی را برای خود در لیگ قهرمانان آسیا ترسیم کرده است.

همه اینها در حالی است که باشگاه پرسپولیس علیرغم عملکرد فنی مناسب همچنان از مشکلات مالی زیادی رنج میبرد و حتی حضور این تیم و البته چند تیم دیگر ایرانی در سال های آینده لیگ قهرمانان آسیا با اما و اگر های زیادی روبرو است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر