بازدید 2567

پدیده، سپاهان کهکشانی را چهارتایی کرد

پیروزی خارق العاده پدیده مقابل سپاهان، سنگین ترین شکست سپاهان در تاریخ لیگ برتر را رقم زد. زردپوشان اصفهانی تا به حال با 4 گل اختلاف مغلوب تیمی نشده بودند.
کد خبر: ۷۱۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 04 August 2017
هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری تیم پدیده مشهد مقابل سپاهان اصفهان پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی ،‌ دیدار تیم‌های پدیده خراسان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) از ساعت 19 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد که در پایان این دیدار تیم پدیده موفق شد با نتیجه 4 بر صفر مقابل میهمان خود به برتری برسد.


سپاهان که در دیدار اول مقابل سایپا در نقش جهان متوقف شده بود با امیدواری زیادی به مشهد آمده بود ولی گل زودهنگام محمدحسین مرادمند مدافع سابق این تیم باعث شد، شروعی بد را تجربه کند. در ادامه هر چه طلایی پوشان برای زدن گل تقلا کردند، اسیر ضعف های خط دفاعی شان شدند و سه بار دیگر هم دروازه ی سنگربان جوان این تیم که در غیاب اولیویرا دومین دیدار لیگ برتری خود را تجربه می کرد، باز شد تا سنگین ترین شکست تاریخ لیگ برتر برای طلایی پوشان در یک روز تلخ و بهترین پیروزی تیم پدیده در یک روز شیرین برای دو تیم در تاریخشان ثبت شود

محمد حسین مرادمند در دقیقه یک، محمد قاضی در دقیقه 25، امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 53  و محمدرضا خانزاده در دقیقه 80 گل‌های تیم پدیده را در این مسابقه ثمر رساندند.  قضاوت این دیدار بیژن حیدری بر عهده داشت. او در این دیدار به محمدرضا خلعتبری از تیم پدیده و عزت‌الله پورقاز از سپاهان کارت زرد نشان داد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار