بازدید 2843
۳

وزارت ورزش:بزودی تصمیم مقتضی درمورد شجاعی و حاج‌صفی اتخاذ خواهد شد

کد خبر: ۷۱۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 04 August 2017
وزارت ورزش و جوانان با صدور اطلاعیه به حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مرکز روابط عمومى و اطلاع رسانى وزارت ورزش و جوانان، این مرکز در پى اخبار منتشره در مورد حضور دو ورزشکار ایرانى شاغل در یکی از تیم‌های اروپایی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستى اعلام کرد:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان با پیروى کامل از آرمان هاى امام راحل ( ره) و رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام براى ترویج روحیه مبارزه و اسلامى علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.

بنا براعلام وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان ایران اسلامی نیز در میادین بین المللى یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده‌اند و این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی و جهانی تبدیل شده است.

در مورد اخیر هم وزارت ورزش پس از دریافت اطلاعات و گزارش های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اخراچ از تیم ملی کمترین تنبیه شون هست.
منافع ملی برای هر ورزشکار حرفه ای در تمام کشورها مهم تره.
اعدام باید گرپد
همین الان رسانه های اصلاح طلب با آب و تاب از حمایت طارمی و علی کریمی از شجاعی و حاج صفی خبر می دهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی