بازدید 2386

نتانیاهو به دریافت رشوه و کلاهبرداری متهم شد

کد خبر: ۷۱۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 04 August 2017
پلیس رژیم صهیونیستی از اتهاماتی که علیه نتانیاهو در زمینه رشوه گیری و کلاهبرداری مطرح شده‌اند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی» در گزارشی به نقل از رسانه های خبری اسرائیلی نوشت که پلیس اسرائیل اعلام کرده است «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رشوه گیری، کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم شده است.

اتهامات طرح شده از سوی پلیس اسرائیل علیه نتانیاهو مربوط به رسانه های خبری و حتی هالیوود می شود.

خبرگزاری رویترز در پوشش این خبر نوشت که جزئیات تحقیقات درباره اتهامات نتانیاهو در حالی منتشر شد که  به دنبال درخواست پلیس اسرائیل، دادگاه حکم سکوت صادر کرد و به این ترتیب، پوشش رسانه ای مربوط به اقدامات پلیس برای به کارگیری یکی از مشاوران نتانیاهو به نام «آری هارو» به عنوان شاهد در زمینه رسیدگی به این اتهامات را محدود کرد.

هاآرتص با استناد به بیانیه صادر شده توسط نمایندگان نتانیاهو، اتهامات وارد شده علیه نخست وزیر اسرائیل را تکذیب کرد و به نقل از دادستان کل اسرائیل، از پیشرفت گفت‌وگوها با هارو در زمینه شهادتش علیه نتانیاهو به منظور کاهش محکومیت مربوط به همدستی خودش در این اتهامات علیه نخست وزیر اسرائیل خبر داد.

دادستان کل اسرائیل از اعضای رسانه های خبری درخواست کرده است تا اجازه دهند تحقیقات در این زمینه با صلح انجام شود و حقیقت مشخص شود.
دو پرونده علیه نتانیاهو مطرح شده است: بر اساس اعلام شبکه خبری «ای بی سی نیوز» یکی از این پروندها مربوط می شود به اتهاماتی مبنی بر اینکه نتانیاهو از «آرنون ملیچان» تولیدکننده هالیوودی و همچنین «جیمز پکر» میلیاردر استرالیایی هدایای تجملی دریافت کرده است.

پرونده دیگر نیز مربوط می شود به تلاش ادعایی نتانیاهو برای توافق با «آرنون موزس» ناشر «یدیعوت آحارنوت» از روزنامه های اسرائیلی با هدف تصویب قانونی که رقیب اصلی این روزنامه را زمین می زند. در عوض این روزنامه نیز به نتانیاهو وعده داده است تا پوشش مطلوبی از نخست وزیر اسرائیل ارائه کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال حاضر 67 ساله و در حال فعالیت در دور چهارم نخست وزیری اسرائیل است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر