بازدید 3787

درخواست پلیس راهور از شهروندان برای روز تحلیف

کد خبر: ۷۱۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 04 August 2017
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه روز شنبه طرح ترافیک و زوج و فرد همچون دیگر روزها اجرا خواهد شد از شهروندان خواست که با توجه به برگزاری مراسم تحلیف از سفرهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسن عابدی گفت: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در محل مجلس شورای اسلامی، پلیس راهور نیز تدابیر و محدودیت‌های ترافیکی را پیش بینی کرده که جزئیات آن در رسانه‌ها اعلام شد.

وی با بیان اینکه در روز شنبه طرح ترافیک و زوج و فرد همچون دیگر ایام سال و از ساعت 6:30 صبح آغاز می‌شود گفت: طرح ترافیک در ساعت 17 و طرح زوج و فرد در ساعت 19 به پایان می‌رسد و تعطیلی ادارات در روز شنبه باعث تعطیل شدن اجرای این طرح ها نشده بنابراین دارندگان وسایل نقلیه توجه داشته باشند که در صورت ورود به این محدوده، مشخصات خودروشان توسط دوربین‌ها ثبت و آنان جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با اشاره به تردد مقامات و مهمانانی از کشورهای سراسر جهان برای حضور در مراسم تحلیف به شهروندن توصیه کرد از تردد غیرضروری به ویژه با خودروی شخصی در سطح شهر و به خصوص معابر مرکزی و شمالی پایتخت خودداری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر