بازدید 3363
۱

زائران ایرانی در آرامش کامل هستند

کد خبر: ۷۱۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 04 August 2017
حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: حجاج در آرامش کامل هستند و این اطمینان را به مردم می دهیم که روز به روز شرایط بهتری برای ارایه خدمات فراهم شود.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج،حجت  الاسلام و المسلمین  سید علی قاضی عسکر  در بدو ورود به مدینه النبی با بیان این مطلب که در حج هرگز به دنبال طرح مسائل فرقه ای و طائفه ای نبوده و نیستیم ؛‌خاطر نشان کرد : همواره مساله وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب مورد توجه جدی و اهتمام ما بوده است.

وی مساله امنیت حرمین شریفین را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت :‌ زایران همه کشورهای اسلامی و بویژه زایران عزیز کشورمان همگی به وحدت و همبستگی امت اسلامی می نگرند و در سفر حج باید بکوشیم معنویت و اتحاد مسلمانان را ارتقا بخشیم .

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ابراز خرسندی از حضور زایران کشورمان در حج تمتع امسال ؛ ابراز امیدواری کرد امسال حج مطلوبی انجام شود و حجاج کشورمان باحجی مقبول و سعیی مشکور ؛ به کشور بازگردند.

سرپرست حجاج ایرانی اقدامات انجام شده در روند عملیات حج ۹۶ را خوب توصیف کرد و درعین حال ابراز امیدواری کرد تا با تسهیلات بیشتر ؛ روز به روز شرایط بهتری برای ارایه خدمات به زایران فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش کارگزاران حج تمتع ۹۶ در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ثمر نشست ،‌ تصریح کرد: حجاج عزیز ما بحمدالله در آرامش کامل هستند و ما این اطمینان را به مردم می دهیم که روزهای آینده شرایط بهتری فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر افزود: همان طور که بارها گفتیم امسال به دلیل حساسیت های ویژه ای که وجود دارد، مساله امنیت، سلامت ؛ عزت و کرامت حجاج برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد لذا از مسئولان مربوطه در کشور میزبان انتظار داریم برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نورزند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال از حجاج ایرانی مطلوب بوده و ما ضمن تشکر انتظار داریم روز به روز این فرایند بهتر شود و شرایط مطلوب تری پیش رو داشته باشیم.

قاضی عسکر در پاسخ به پرسشی درباره حضور هیات کنسولی وزارت امور خارجه در مدینه منوره گفت : بحمدالله اکنون هیات ۱۰ نفره کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان در مدینه حضور یافته و کار خود را آغاز کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر همچنین درخصوص خدمات پزشکی به زایران کشورمان گفت : امسال مجوز راه اندازی  چهار درمانگاه در مدینه منوره را گرفته ایم و کادر پزشکی در درمانگاه ها مستقر هستند و درصورت نیاز زایران برای ادامه درمان به بیمارستان های سعودی اعزام خواهند شد و بحث راه اندازی بیمارستان در مدینه نیز با حضور کادر پزشکی کشورمان همچنان در دست پیگیری  است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر  نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی خانه خدا همچنین در بدو ورود به ستاد عملیات مدینه منوره در جمع کارگزاران و خدمتگزاران زایران ایرانی گفت : باید فرصت خدمت به ضیوف الرحمن را غنیمت بشماریم و همه تلاش و مساعی خویش را برای ارایه خدمت به حجاج کشورمان بکار بندیم.

نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران کشورمان ؛ شرایط فعلی را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط و تسهیلات بهتر ؛ شاهد حجی مطلوب و آرام باشیم و زایران کشورمان از برکات معنوی حرمین شریفین هرچه بیشتر  بهره ببرند.

وی تاکید کرد : بدون شک همکاران و خدمتگزاران زایران خوب در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت همه تلاش خود را برای ارایه خدمت و انجام وظایف محوله بکار خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه چی آرومه من چقد خوشحالم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار