بازدید 2730

برانکو:پنالتی مان را نگرفتند اما بردیم

کد خبر: ۷۱۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 03 August 2017
سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است تیمش مستحق پیروزی در خانه تراکتورسازی بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان دیدار تیمش برابر تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: از برد تیم‌مان خیلی خوشحالم. این مسابقه یک دربی واقعی در فضای عالی فوتبالی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، به خاطر بردی که استحقاق آن را داشتند. این مسئله از همه چیز برای من مهم‌تر است.

«قبول دارید که شایسته‌ها همیشه پیروز نمی‌شوند؟»، برانکو در واکنش به طرح این موضوع گفت: من متوجه سؤال شما نمی‌شوم! در این لحظه خبرنگار تبریزی گفت که آیا قبول دارید شانس آوردید؟ باز هم برانکو گفت: من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که استحقاق برد را داشتند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چرا امروز فضا را عالی توصیف کرد در حالی که روز گذشته گفته بود فضای بدی وجود دارد، گفت: من چه زمانی مصاحبه کردم؟! چه زمانی صحبت کردم؟! با این وجود، این درست است که آن‌طور از فرودگاه بیرون بیاییم؟! وقتی فضای امنیتی ایجاد کردند، ما از فرودگاه خارج شدیم. امروز فضا ورزشی بود و هواداران دو تیم به تشویق تیم‌های خود پرداختند. یک مسابقه خیلی خوب بود. از هواداران کم خودمان هم تشکر می‌کنم و خوشحالم که با بردمان آنها را شادمان کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار