بازدید 2522

هفته دوم لیگ و روز تاریخی سپیدرود رشت

کد خبر: ۷۱۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 03 August 2017
هواداران سپیدرود سالیان سال منتظر لحظه‌ای بودند تا این تیم را در بالاترین سطح فوتبال ایران در شهر رشت حمایت کنند و با سوت آغاز دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان لحظه تاریخی مدنظر هواداران این تیم فرا میرسد. لحظه‌ای که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های شمالی فوتبال ایران در ورزشگاه خانگی و در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سپیدرود هفته گذشته در نخستین دیدار خود در لیگ برتر در حالی که شروعی امیدوار کننده داشت و مقابل نفت تهران با یک گل پیش افتاد اما در نهایت به دلیل اشتباهات خط دفاعی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا با خاطره‌ای تلخ لیگ برتر را آغاز کند. حالا که سپیدرود به لیگ برتر ایران راه یافته است باید از دیدارهای خانگی خود نهایت استقاده را برده و با کسب امتیازات مناسب به دنبال مستکم کردن جایگاه خود باشد.

سیاه‌جامگان نیز که فصل گذشته با برتری مقابل قهرمان لیگ برتر سند بقای خود را دریافت کرد بعد از تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهن و در دقایق پایانی به دنبال کسب امتیاز از دیدار با سپیدرود خواهد بود. میثاقیان که با بقای سیاه‌جامگان در لیگ برتر فصل گذشته یک بار دیگر تخصص خود را در بقای تیم‌های در معرض خطر سقوط نشان داد حالا باید تلاش کند نماینده مشهد را در این فصل به جایگاهی بهتر برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها