بازدید 7741

ترامپ قبل از امضای تحریم‌ها به پوتین چه گفت؟

کد خبر: ۷۱۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 03 August 2017
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین همتای روسی اش پیش از امضای تحریم های روسیه تلفنی گفتگو کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی ایندیپندنت ریپورتر نوشت پوتین و ترامپ پیش از امضای تحریم های روسیه تلفنی گفتگو کردند در حالی که آمریکایی ها منتظرند ببینند آیا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا لایحه ای را امضا خواهد کرد که هم سبب اعمال تحریم هایی بر روسیه می شود و هم تا سطح خاصی سبب ایجاد ممانعت در اعمال قدرت او در برداشتن تحریم ها علیه این کشور اروپای شرقی می شود، امروز ما به یک نکته مهم دست یافتیم و آن که رئیس جمهور ترامپ در واقع این لایحه را امضا کرده است.

در حال حاضر از طریق بنیانگذاران مشترک ائتلاف دموکراتیک مشخص شده است که رئیس جمهور ترامپ قبل از امضای این لایحه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو کرد.
این موضوع با پیامی از سوی اسکات دورکین بنیانگذار مشترک ائتلاف دموکراتیک همراه شد که گفت: «من نیز همین خبر را از یک منبع متفاوت شنیدم.»

مجری تلویزیونی فاکس نیز در گفتگو با کلیان کانوی مشاور رئیس جمهور آمریکا از او پرسید آیا رئیس جمهور ترامپ قبل از امضای این لایحه با ولادیمیر پوتین گفتگو کرد یا خیر. کانوی گفت:‌ نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم و از این موضوع اطلاع ندارم.»
این موضوع که رئیس جمهور ما درباره امضای لایحه اعمال تحریم ها علیه روسیه و قبل از امضای آن با رئیس جمهور این کشور گفتگو کرده است سبب ایجاد این سئوال می شود که آیا او در این گفتگو وعده هایی را به پوتین داد یا خیر.

چیزی که این موضوع را جالب تر می کند این حقیقت است که ترامپ نامه «دومی» را برای کنگره منتشر کرد و سبب افزودن موارد عجیبی به این لایحه شد.
با خواندن این نامه متوجه می شوید که او در تلاش برای رهایی بخشیدن خود از این حقیقت بوده است که او در واقع این نامه را امضا کرده است. تنها با گذشت زمان مشخص خواهد شد که آیا ترامپ بر سر وعده های خود باقی می ماند یا این که این یک تاکتیک تأخیری دیگر برای کمک به او برای خرید زمان است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل