بازدید 2222

هر نوع تندروی به توسعه کشور آسیب می‌رساند

کد خبر: ۷۱۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 02 August 2017
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت حضور افراد میانه رو، توانمند و با سابقه مشخص در ترکیب اقتصادی کابینه تاکید کرد.

رضا انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه اعتدالگرایی در معرفی اعضای کابینه یک اصل مهم و کاربردی برای توسعه کشور است، تصریح کرد: نگاه ما این است که هر نوع تندروی به توسعه کشور آسیب می رساند و اساسا برای اینکه بتوانیم در توسعه کشور بویژه در حوزه اقتصاد مدیریت خوبی داشته باشیم و برنامه ها را پیش ببریم نیازمند اعتدال هستیم.

وی افزود:‌ این امری واضح، علمی و بدیهی است و اساسا با تندروی و رفتارهای افراطی نمی توانیم مسیر توسعه کشور را پیش بریم و تا به‌حال هم وقتی به تاریخچه کشور نگاه می کنیم هر جا که تندروی صورت گرفته است ما آسیب دیده ایم.

نماینده مردم داراب در مجلس خاطرنشان کرد: هماهنگی بین دستگاه ها و نهادهای اقتصادی در کشور می تواند راه‌گشای مشکلاتی که امروز گریبانگیر اقتصاد است، باشد اما حضور افراد توانمند و با سابقه مشخص در اقتصاد که میانه رو هستند نیز خود عامل مهم دیگری است که وظیفه دولت را در انتخاب کابینه سنگین تر می کند اما این موضوع موجب نمی شود که برخی به خود اجازه دهند تا با سهم خواهی در نظر رئیس جمهور تاثیر بگذارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر