بازدید 2304

حمایت از واحدهای تولیدی رمز تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی،حمایت مالی و عملی از واحدهای تولیدی و صنعتی را رمز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: همه مسولان برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنند.
کد خبر: ۷۱۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 02 August 2017
حسن سلیمانی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان هرسین در نشستی که در مجتمع جهان فولاد غرب برگزار شد بر رفع قوانین مزاحم حوزه صنعت و تولید و سرمایه گذاری تأکید کرد و افزود: رفع موانع حوزه تولید و حمایت مؤثر از تولیدکنندگان و صنعتگران بسترساز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه فضای اشتغال در کشور است و این امر باعث جهشی فزاینده در راستای اعتلای تولیدات داخلی، رشد اقتصادی و خود کفایی خواهد بود.

نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، در این نشست بر حمایت از توسعه کارخانه ها و واحدهای تولیدی منطقه تأکید کرد و از فرآیند پیچیده ارائه تسهیلات و قوانین مخل تغییر کاربری اراضی کشاورزی در جهت واگذاری به تولیدکنندگان در استان کرمانشاه انتقاد کرد.

فرماندار شهرستان هرسین نیز بی توجهی در راستای واگذاری های بی رویه و خارج از اصول معادن این شهرستان توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه را مورد نقد قرار داد و خواستار استفاده از نظرات مسئولان و ادارات متولی به منظور صدور مجوز فعالیت معادن در حوزه شهرستان هرسین شد.

امیر شاه آبادی ادامه داد: از هرگونه فعالیت اقتصادی منجر به ایجاد فرصت های شغلی در شهرستان هرسین حمایت می کنیم و از پیامدهای منفی بهره برداری های بی رویه از معادن و تخریب محیط زیست انسانی و جانوری آگاهیم و آن را دغدغه خود و مردم شریف شهرستان هرسین می دانیم.وی از لابیگری در صدور پروانه بهره برداری از معادن شهرستان هرسین به شدت انتقاد کرد.

شاه آبادی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید مصمم به حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خودکفایی در کشور است.

در ادامه مسوولان از پروژه های تصفیه خانه فاضلاب ، تصفیه خانه آب شرب، مجتمع فرهنگی، مجتمع تخصصی پزشکان، پارک شهر و جاده دو بانده هرسین به پلیس راه بازدید کردند و میزان پیشرفت فیزیکی و وضعیت اعتبارات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است؛در پایان این بازدید ها جلسه ای با حضور سلیمانی، فرماندار و مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و پلیمر منطقه در محل دفتر فرماندار با موضوع استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در فعالیت های این شرکت ها برگزار شد.در این جلسه مسئولان بر لزوم استفاده از نیروی کار بومی و اشتغال آنان به عنوانی یک اولویت و خواسته مهم مردم در این واحدهای پتروشیمی تأکید کردند.

شهرستان هرسین با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر در 44 کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه واقع شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر