بازدید 5110

قتل زن جوان در ۲۰۶ سفید

کد خبر: ۷۱۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 02 August 2017
جست‌وجوی کارآگاهان برای دستگیری قاتل زن جوانی که داخل پژوی ۲۰۶ به قتل رسیده و راننده، او را به بیرون از ماشین پرتاب کرده و فراری شده بود، نتیجه داد و به دستگیری عامل جنایت و همدستانش منجر شد.

به گزارش همشهری، ساعت 23:45ششم مرداد رانندگان خودروهاي عبوري در خيابان اندرزگو شاهد صحنه هولناكي بودند. آنها ديدند كه زن جواني از يك خودروي 206به بيرون پرتاب شده و راننده آن فرار كرد. زن جوان چاقو خورده و مجروح بود. شاهدان با اورژانس تماس گرفتند و زن جوان به بيمارستان منتقل شد اما ساعتي بعد به‌دليل شدت جراحات جانش را از دست داد.

در ادامه ماجرا به قاضي مرادي، كشيك جنايي تهران گزارش و تحقيقات براي كشف راز جنايت شروع شد. مأموران در بررسي محل حادثه و بازبيني دوربين‌هاي مداربسته شماره پلاك خودروي پژو 206را به‌دست آوردند. از سوي ديگر يكي از شاهدان در برابر تيم تحقيق گفت: شب حادثه صداي كمك خواستن زن جواني را از خيابان شنيدم. از پنجره طبقه سوم خانه‌ام نگاهي به بيرون انداختم و ديدم كه زن جواني با سرنشين يك دستگاه خودروي پژوي سفيد رنگ درگير شده است. از خانه بيرون رفتم تا كمكش كنم اما وقتي به مقابل ساختمان رسيدم ديدم زن جوان غرق خون روي زمين افتاده است كه اورژانس را خبر كردم.

كارآگاهان با سرنخي كه داشتند صاحب 206را شناسايي كرده و او را نهم مرداد‌ماه در جنوب شرق تهران به دام انداختند. با اعترافات وي، ‌3همدست او دستگير شدند. آنها ديروز به دادسراي جنايي تهران منتقل شدند و متهم اصلي پرونده درخصوص انگيزه‌اش گفت: شب حادثه به همراه دوستانم از ورامين به تهران آمديم تا چرخي در خيابان‌ها بزنيم و تفريح كنيم. حوالي فرمانيه در مقابل پاساژي با مقتول كه خودش را بهار معرفي كرد آشنا شديم. بهار مي‌گفت خانواده‌اش در آمريكا هستند و به تنهايي زندگي مي‌كند.

مي‌خواستيم با او دوري بزنيم و بعد او را به خانه‌اش كه در شمال تهران بود برسانيم اما در بين راه وسوسه‌هاي شيطاني سراغم آمد. وي ادامه داد: دوستانم براي انجام كاري از ماشين پياده شدند و من با بهار تنها ماندم. قصد داشتم نقشه‌ام را اجرا كنم اما بهار مقاومت كرد و وقتي ديدم جيغ مي‌كشد و آرام نمي‌شود چاقوي ضامن داري را كه در ماشينم داشتم برداشتم و ضرباتي به او زدم. سپس او را از ماشين به بيرون پرتاب كردم. بعد كمي جلوتر دوستانم را سوار كرده و فراري شديم.

وي ادامه داد: اصلا فكرش را نمي‌كردم كه جان او را گرفته باشم چون به پاهايش ضربه زده بودم اما فرداي آن روز گزارش مرگ وي را در روزنامه‌ها خواندم و به وحشت افتادم. نمي‌دانستم چه‌كار كنم. مطمئن بودم پليس در تعقيبم است تا اينكه دستگير شدم. به گفته سرهنگ مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، متهم به قتل و همدستانش با قرار قانوني در اختيار كارآگاهان قرار گرفتند و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل