بازدید 2926

۵۰ درصد مشکلات گوارشی به جهت خرابی دندان ها

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مثبت ارزیابی کردن اقدام وزارت بهداشت در ارایه مطلوب خدمات دندانپزشکی، گفت: ۵۰ درصد مشکلات گوارشی به جهت خرابی دندان ها است.
کد خبر: ۷۱۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 30 July 2017
محمد حسین قربانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اضافه شدن خدمات دندانپزشکی در طرح تحول سلامت، افزود: واقعیت آن است که در طرح تحول سلامت حدود 350 خدمت را تعرفه گذاری کردیم این درحالی است که خدمات دندانپزشکی مغفول واقع شد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هزینه دندانپزشکی بسیار بالا است و بسیاری از مردم به دلیل همین هزینه های بالا قادر به مراجعه به دندانپزشکی نیستند لذا جای خالی خدمات دندانپزشکی در طرح تحول سلامت به شدت احساس می شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: باید این واقعیت را پذیرفت که 50 درصد بیماری های گوارشی به جهت خرابی دندان ها است درحالی که بسیاری از مردم در پرداخت هزینه های دندانپزشکی ناتوان هستند.

وی یادآور شد: دیده شدن خدمات دندانپزشکی در طرح تحول سلامت اقدام مثبتی در وزارت بهداشت است که می تواند باعث افزایش مراجعه مردم به دندانپزشکی و در نهایت داشتن دندان های سالم برای افراد جامعه شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: این نیاز احساس می شد که گام بعدی وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت، توجه به حوزه دهان و دندان باشد تا خدمات این حوزه برای مردم با قیمت مناسب ارایه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل