بازدید 20740
۱
بازتاب

چینی‌هادست بدامن ایران؛لطفاکره راببرید!+عکس

روزنامه‌ اسپورت چین نوشت: متاسفانه آن طور که شنیده شده است، کارلوس کی‌روش قصد دارد با تیم دوم خود در دو بازی پایانی شرکت کند و این خبری ناگوار برای فوتبال چین است
کد خبر: ۷۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 29 July 2017
رسانه‌های چینی همچنان به معجزه امیدوارند و می گویند اگر تیم‌ ‌ملی ایران بتواند دو بازی پایانی و تشریفاتی اش را با پیروزی پشت سر بگذارد، شانس صعود چین به جام جهانی را افزایش می دهد.

به‌ گزارش ‌ت‌ابناک ورزشی و ‌به نقل از اسپورت چین، تیم‌ ‌ملی فوتبال چین شانس ناچیزی برای صعود به جام جهانی دارد. با این حال آنها هنوز دست از تلاش بر نداشته‌اند. می‌توان این برداشت را داشت که سرنوشت صعود پرجمعیت‌ترین کشور جهان در اختیار مردان کارلوس کی‌روش است.

چینی‌ها دست بدامن کی‌روش؛لطفاکره راببرید!

چین در صورتی به جام جهانی صعود خواهد کرد که ایران هر دو بازی خود را پیروز شود و چین بتواند دو بازی پایانی خود را با برد به پایان برساند. به همین خاطر روزنامه‌ اسپورت چین نوشت: متاسفانه آن طور که شنیده شده است، کارلوس کی‌روش قصد دارد با تیم دوم خود در دو بازی پایانی شرکت کند و این خبری ناگوار برای فوتبال چین است، چون در این صورت اگر ایران در دو بازی خود پیروز نشود، دیگر باید با جام جهانی وداع کرد که البته خود فوتبال چین مسئول این شکست خواهد بود نه سرمربی‌ای که می‌خواهد تیم مورد نظرش را به زمین بفرستد. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید بعد از بازی با کره جنوبی در خانه به مصاف سوریه برود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی زحمت همون حرف وسط خط وسط رو ترجمه کنین تا مطلب روشن بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر