بازدید 3229
جزئیات دیدار رئیس سنی شورای پنجم با شهردار تهران

تهیه مشابه سوگندنامه‌ رئیس جمهور برای شهردار

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از جزئیات دیدار الویری، رئیس سنی شورای پنجم و قالیباف، شهردار تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 29 July 2017
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از جزئیات دیدار الویری، رئیس سنی شورای پنجم و قالیباف، شهردار تهران خبر داد.

زهرا نژادبهرام منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره دیدار الویری رئیس موقت پنجمین دوره اسلامی شهر تهران و قالیباف شهردار تهران گفت: در این دیدار قالیباف قول داد تا نسبت به گزارش‌‌هایی که درباره پرداخت، هزینه‌های بیش از حد مصوب بودجه سال 96 است پیگیری‌ لازم را انجام دهد.

وی افزود: قالیباف در پاسخ به موارد اشاره شده از سوی مرتضی الویری در خصوص هزینه بیش از چهار دوازدهم که از نظر قانونی تا حاصل نشدن درآمدهای مربوطه اشکال‌پذیر می‌باشد، گفته است، این مسئله از سوی مدیریت شهری در اسرع وقت بررسی خواهد شد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت:‌ مرتضی الویری رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه می‌گوید، با تصویب اعضا مقرر شد متنی مشابه سوگندنامه رئیس جمهور برای اداره کشور برای شهردار تهران نیز تهیه شود.شهردار منتخب شورا در شروع کار در مراسم تحلیف این سوگندنامه را بیان خواهد کرد.

نژاد بهرام با اشاره به اینکه الویری در ادامه این دیدار گفته است، با اشاره به تغییر میثاق‌نامه به سوگندنامه منتخبین در تلاش هستند مدیریت شهری در برابر شهروندان و نهادهای شهری و ملی در رابطه‌ای متقابل از مشارکت و اعتماد تعریف کنند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران افزود: موضوع تخریب‌ باغ‌ها و توسعه خیریه امام رضا (ع) و برخی موضوعات دیگر در این دیدار مطرح شده و قرار شده آقای قالیباف به ابهامات اعضا پاسخ دهد.

نژادبهرام گفت: آقای الویری جلسه امروز را تعاملی مشترک برای رفع ابهامات دانست آقای قالیباف نسبت به حضور در جلسه مشترک منتخبین ابراز علاقه کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر