بازدید 6791
۴

توزیع بسته‌های غذایی ایرانی در مسجدالاقصی

روز گذشته و همزمان با برگزاری جشن شکست محاصره مسجدالاقصی در بیت المقدس، بسته های غذایی و شیرینی به همت جمعی از جوانان ایرانی در بین صدها نفر از فلسطینیان که در دو هفته گذشته برای دفاع از قبله اول مسلمانان در مقابل مسجدالاقصی متحصن شده بودند، توزیع گردید.
کد خبر: ۷۱۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 30 July 2017
روز گذشته و همزمان با برگزاری جشن شکست محاصره مسجدالاقصی در بیت المقدس، بسته های غذایی و شیرینی به همت جمعی از جوانان ایرانی در بین صدها نفر از فلسطینیان که در دو هفته گذشته برای دفاع از قبله اول مسلمانان در مقابل مسجدالاقصی متحصن شده بودند، توزیع گردید.
 
 توزیع بسته‌های غذایی ایرانی در مسجدالاقصی

به گزارش مهر، توزیع این بسته های غذایی که همراه با جمله ای از مقام معظم رهبری درباره آزادی فلسطین از جمله «تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد» و شعار «القدس لنا» بود، در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، فشار سرویس های اطلاعاتی و محاصره قدس توسط نیروهای ارتش اسرائیل، در خیابان منتهی به مسجدالاقصی صورت گرفت.

علی طاهری، رئیس مرکز بین المللی «عدالت برای صلح» با اشاره به هتک حرمت بی سابقه قدس توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: انگیزه اصلی این حرکت، نشان دادن حمایت جوانان ایرانی از جریان مردمی مقاومت در قدس و حضور در صف واحد آزادی خواهان جهان در دفاع از حرم مسجد الاقصی می باشد.

وی افزود: این بسته های غذایی با کمکهای مردمی جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و جوانان حامی فلسطین تهیه و به نشانه ی همبستگی با «مدافعان حرم الاقصی» که علی رغم سیطره نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در دوهفته گذشته در مقابل دروازه های ورودی مسجدالاقصی تحصن کرده بودند، در مقابل «باب الاسباط» توزیع شد.

طاهری ادامه داد: نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از ورود این بسته های غذایی به داخل مسجدالاقصی جلوگیری کردند و علی رغم دستگیر شدن برخی از توزیع کنندگان، توزیع این غذاها به عنوان نشانه ای کوچک از حضور جوانان ایرانی در کنار مردم مظلوم فلسطین، در خیابان منتهی به «باب الاسباط» مسجدالاقصی انجام شد.

رئیس مرکز بین المللی «عدالت برای صلح» در پایان ضمن برشمردن اهمیت قدس در وحدت مسلمانان گفت: در دورانی که گروه های سیاسی و حاکمیت ها از مساله اول جهان اسلام غفلت کرده اند، انتفاضه سوم فلسطین نوید ظهور جنبشی مردمی برای آزادی قدس شریف را می دهد و بی شک حمایت های برآمده از تعاملات انسانی می تواند بیش از پیش به گسترش انتفاضه قدس یاری رساند و ضرورت نقش آفرینی گروه های مردم نهاد ایرانی در این شرایط بیش از پیش احساس می شود.

لازم به ذکر است از ۲۳ تیر ماه و در پی عملیات شهادت طلبانه ۳ جوان فلسطینی در مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی با بستن ورودی های مسجد و محاصره این مکان مقدس، صدها تن از مردم که در دفاع از قدس به میدان آمده بودند را زخمی یا به شهادت رسانده است. سرانجام دیروز محاصره مسجدالاقصی به همت مردم فلسطین شکسته شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴
انشااله كه از جيب خودشان باشد
چطور بسته هاي مواد غذايي ايران از داخل اسرائيل تونستند سر دربيارند؟ اين مشكوكه ها. ممكنه دسيسه خودشون باشه . در اين صورت يا مي خواهند فشار سياسي به ايران بيراند يا مواد غذايي مسموم توضيع كردند. كه يا مردم مريض بشن ( ترور بيولوژيك) يا به ايران بد بين بشن. خلاصه خيلي احتمالات وجود داره.
ای کاش مسوولین مملکت یک صدم توجهی که به مردم فلسطین دارند را به مردم خودشون داشتند. چی می شد اگه این بسته ها بین نیازمندان کشور خودمون توزیع می شد؟
چطور این بسته ها تهیه شده و با کدام پرواز تا اسراییل فرستادن . کاش این کمک ها برای بچه های کار و افرادفقیری که در

گور میخوابند باشد و رییس این مرکز بین المللی «عدالت برای صلح» به یاد شهروندان خود باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر