بازدید 6341

پیشنهاد یک کلانتر آمریکایی به دگرجنس‌های ارتش

یک کلانتر آمریکایی به افراد تراجنسیتی که بنا به دستور دونالد ترامپ قرار است از ارتش آمریکا اخراج شوند، پیشنهاد عجیبی ارائه کرد.
کد خبر: ۷۱۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 29 July 2017
 یک کلانتر آمریکایی به افراد تراجنسیتی که بنا به دستور دونالد ترامپ قرار است از ارتش آمریکا اخراج شوند، پیشنهاد عجیبی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛چند روز پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خدمت افراد تراجنسیتی را در ارتش این کشور ممنوع کرد، یک کلانتر در ایالت واشنگتن از این افراد برای کار در بخش خود دعوت به همکاری کرد.

«جان ارکهارت»، در یک پیام توئیتری نوشت: هریک از اعضای تراجنسیتی ارتش آمریکا که خواهان یک رئیس حامی هستند می توانند اینجا درخواست کار بدهند.

این کلانتر در مصاحبه با شبکه ان بی سی نیوز گفت: من به هرکسی که به کشور و ملت آمریکا خدمت می کند از اعضای ارتش تا پاسخ دهندگان اولیه، احترام می گذارم.

این اقدام کلانتر واشنگتنی واکنش های متعددی به دنبال داشته است. عده ای از این پیشنهاد حمایت کرده و آن را روزنه امیدی پس از قانون ممنوعیت اشتغال در ارتش برای این گروه خاص معرفی کرده اند. برخی نیز اقدام کلانتر را نوعی هک سیاسی و حمله به اصلاحات رئیس جمهور آمریکا معرفی کردند.

رئیس جمهور آمریکا پس از مشاوره با مقامات ارشد نیرو‌های مسلح ارتش آمریکا روز چهارشنبه گذشته در پیامی توئیتری اعلام کرد افراد تراجنسیتی اجازه ندارند در هیچ بخشی از ارتش آمریکا خدمت کنند. ارتش باید بر روی پیروزی قاطع متمرکز شود و نمی‌تواند بار هزینه‌های سرسام آور پزشکی که تراجنسیت‌ها ایجاد می‌کنند را تحمل کند.

بر اساس آمار‌ها بین ۲۵۰۰ تا ۷۰۰۰ نفر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار فردی که در ارتش آمریکا خدمت می‌کنند، تراجنسیتی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار