بازدید 6517
۳

سایپا گرانی پراید، تیبا و تندر۹۰ را ابلاغ کرد

کد خبر: ۷۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 29 July 2017
شرکت خودروسازی سایپا پیرو اخذ مجوز شورای رقابت برای گرانی برخی محصولات این شرکت با ارسال نامه ای به نمایندگی های فروش، خواستار اعمال افزایش قیمت‌ها شد که شامل کلیه خودروهای امانی هم می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت سایپا پیرو اخذ مجوز شورای رقابت برای افزایش قیمت برخی محصولات با ارسال نامه‌ای به نمایندگی های فروش این شرکت اعلام کرد " ترتیبی اتخاذ شود تا مدارک مربوط به ثبت نام کلیه خودروهای امانی نزد نمایندگی، پرونده های پذیرش نشده دعوتنامه های ارسال شده ( مربوط به مشتریان و همچنین مشارکت در تولید و ...) در اسرع وقت تکمیل و پذیرش گردد."

لازم به ذکر است این افزایش قیمت شامل کلیه خودروهای امانی و دعوتنامه ارسال شده خواهد گردید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفته بود: با توجه به مجوز افزایش قیمت خودروها از سوی شورای رقابت که در تیرماه امسال اعلام شده، محصولات گروه سایپا نیز مشمول این مجوز و افزایش قیمت خواهند بود.
بر اساس این مجوز خودروهای پراید و تیبا حداکثر تا 1.5 درصد و تندر 90 تا 2.5 درصد مجاز به افزایش قیمت هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
پس از نیم قرن خودروسازی ما بجایی رسید ؟ باید به حقوق مردم احترام گذاشت وتعرفه واردات خودرو را برداشت
ازشیرمرغ تاجان آدمیزادگران شده وزمزمه گرانی بنزین وآب وبرق وگازهم بگوش میرسدکه موج بعدی گرانی هارابدنبال خواهدداشت البته مرغ یک پاداردوتورم هنوز۷درصداست !!!
تعرفه واردات رو بردارن و قیمت خودروهای داخلی ازاد بشه ببینیم میتونن رقابت کنن با خودروسازهای خارجی که فقط کارگراشون حداقل پنج برابر حقوق کارگرای ما هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار