بازدید 6326

نهنگ عنبر ۲۰ میلیارد فروخت

کد خبر: ۷۱۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 29 July 2017
جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در حالی از سوی پخش‌کنندگان اعلام شده است که فعلا پخش‌کننده فیلم مهران مدیری ترجیح داده است،فروش آن را تا روز شنبه اعلام نکند و بقیه فیلم‌ها نیز با فروش‌های 3 میلیاردی، 5 میلیاردی و... به اکران‌شان ادامه می ‌دهند.

به گزارش جام جم آنلاین، علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم‌های سینمایی «رگ خواب»، «برادرم خسرو»، «ساعت 5 عصر» و «نهنگ عنبر» در گفتگو با ایسنا درباره آمار فروش هفتگی فیلم‌ها گفت: تا کنون فیلم‌های سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله با فروش 3 میلیارد و 300 میلیون تومان در 52 سالن، "برادرم خسرو" با فروش 2 میلیارد و 70 میلیون تومان و "نهنگ عنبر" با فروش 19 میلیارد و 800 میلیون تومانی به اکران خود ادامه می‌دهند.

او در ادامه افزود که آمار فروش فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری فردا (شنبه 7 مرداد ماه) اعلام خواهد شد.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم سینمایی «اکسیدان» آمار فروش این فیلم سینمایی را با داشتن بیش از 100 سالن در تهران و شهرستان 5 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با وجود آنکه 5 هفته از آغاز اکران فیلم سینمایی «اکسیدان» گذاشته است اما با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و فروش آن در یک سیر صعودی قرار گرفته است.

غلامرضا فرجی، آمار فروش فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» ساخته‌ پوران درخشنده را با در اختیار داشتن 13 سالن در تهران و 33 سالن در شهرستان، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد که از این مقدار 800 میلیون تومان به آمار فروش در شهرستان‌ها اختصاص دارد و همچنین فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» منوچهر هادی با اکران در 11 سالن در تهران و 10 سالن در شهرستان تا کنون 320 میلیون تومان فروش داشته است.

وی آمار فروش فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» را به تفکیک در روز چهارشنبه 22 میلیون تومان و در روز پنج شنبه 38 میلیون تومان اعلام کرد.

همچنین فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» در روز چهارشنبه به فروش 5 میلیون و پنج شنبه 9 و نیم میلیون تومان دست یافت.

آمار فروش «پا تو کفش من نکن» ساخته‌ی محمد حسین فرحبخش که از چهارشنبه به نمایش درآمده نیز درحال پیگیری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان